1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه مسابقه « گندم، آرد و نان » در شهر قزوین

نمایشگاه مسابقه « گندم، آرد و نان » در شهر قزوین

پس از انتشار خبر برگزاری نمایشگاه عکس های راه یافته به مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " در استان های: ایلام و البرز، دبیر این مسابقه " محسن زین العابدینی " از برگزاری نمایشگاه عکس این مسابقه، در دو نگارخانه " استاد محصص و تماشا " واقع در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " نمایشگاه مذکور دربرگیرنده یکصد قطعه عکس راه یافته و برگزیده مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " است که با حضور تنی چند از عکاسان و مسئولین فرهنگی و هنری این استان، افتتاح شد و به منظور دیدار عکاسان و علاقمندان ساکن در شهرستان های استان قزوین، به نمایش درآمد.
مقصد بعدی این نمایشگاه استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز خواهد بود.

یکصد قطعه عکس برگزیده این مسابقه از روز پنجم تیرماه تا روز یکشنبه، دوازدهم تیرماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ بر دیوار نگارخانه های استاد محصص و تماشا مهیای دیدار علاقمندان می باشد.

نگارخانه استاد محصص قزوین در بلوار آزدگان، جنب مسجد امام خمینی(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نگارخانه تماشای قزوین در میدان میرعماد، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

  1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه مسابقه « گندم، آرد و نان » در شهر تبریز

نمایشگاه مسابقه « گندم، آرد و نان » در شهر تبریز

پس از انتشار خبر برگزاری نمایشگاه آثار راه یافته به مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " در استان های: ایلام، البرز و قزوین، دبیر این مسابقه " محسن زین العابدینی " با ارسال پیامی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از برگزاری این نمایشگاه، در " نگارخانه مجتمع سینمایی بیست و دوم بهمن " واقع در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

نمایشگاه مسابقه « گندم، آرد و نان » در شهر تبریزبه گزارش " پایگاه عکس چیلیک " اخبار منتشر شده از سوی دبیرخانه مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " مبنی بر نمایش عکس های راه یافته این مسابقه در هشت استان کشور، اینک پس از برگزاری این نمایشگاه در شهرهای: ایلام، کرج و قزوین، شهر تبریز چهارمین مقصد این نمایشگاه اعلام شد.

این نمایشگاه که در برگیرنده یکصد قطعه عکس راه یافته به نخستین دوره این مسابقه می باشد عصر روز دوشنبه سیزدهم ماه جاری در نگارخانه مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز گشایش می یابد.
مقصد بعدی این نمایشگاه شهر یزد است که روز شنبه، هجدهم تیرماه جاری گشایش می یابد.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز نوزدهم تیرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به این نگارخانه مراجعه نمایند.

نگارخانه بیست و دوم بهمن تبریز در بلوار استاد شهریار، انتهای سرازیری ولیعصر(عج)، مجتمع سینمایی بیست و دوم بهمن واقع شده است.

جهت مشاهده فهرست اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست