1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «بانو» در هنرخانه بن بست مشهد

نمایشگاه گروهی عکس «بانو» در هنرخانه بن بست مشهد

نمایشگاه گروهی عکس «بانو» از عصر روز جمعه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ توسط «گروه هنری عکاسان بی‌نام» در محل گالری هنرخانه بن بست مشهد برگزار می شود.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس عکاس نام آشنای خراسان رضوی «فرامز عامل بردبار» به همراه چهارده تن از دیگر عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این مجموعه عکس و آثارشان را به نمایش می گذارند.

اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: فرامرز عامل بردبار، محمدرضا تقوی، دریا باقرزاده، امیر حریرچی، صادق حاتمی، آرش امیری، امیرمحمود اکبرزاده، شقایق حسن زاده، شهرزاد شهرکی، الناز سعیدی، نرگس سرایی، یاسین حقیقی، محبوبه صداقتی، مریم اسدی و فاطمه دهقان پور.
دبیر اجرایی این نمایشگاه: دریا باقرزاده، استراکچر با حامد محمدیان، طراح پوستر: امیرمحمود اکبرزاده و عکس پوستر اثر شقایق حسن زاده است.
برگزارکننده مطابق با مفاد پرتکل‌های بهداشتی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در حضور و دیدار در گالری تاکید کرده است.
علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۴ آذر ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از آثار نمایشگاه عکس بانو در هنرخانه بن بست دیدن کنند. 
هنرخانه بن بست در مشهد، خیابان کلاهدوز، کلاهدوز هفده‌ام ممیز دو واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «پرسش و پاسخ آزمون های ارشدعکاسی۱۳۸۱تاکنون» منتشر شد
پسین
کتاب «بافق» محمود کشفی پور منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست