1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» دستاورد نگاه جمعی از عکاسان خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران صبح یکشنبه ۲۱ آبان ماه جاری در راهروی مجلس شورای اسلامی برپا شد.

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس، که به مناسبت «روز ملی مازندران» برگزار شد تعداد ۱۹ عکاس حرفه ای و علاقمند با ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از جاذبه های تصویری استان مازندران اعم از: معماری، طبیعت، محیط زیست، مناظر و مشاغل و آداب و سنت این استان آثار منتخب‌شان را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: محمد سلطانی، ابراهیم فلاح، سمانه شیرازی، حوا احمدی، حسین بهرامی، داریوش منصوری، مهدی رجب پور، زهرا محمدی، نرگس احمدی، عقیل تشکری، مهدی معصومی گرجی، مصطفی نیک نقش، اصغر عالیشاه، یاسر عموزاد، نرجس خاتون اندرواژ، مریم رسولی، احسان فضلی، داود اکبر زاده و مرتض جعفری

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس

این نمایشگاه عکس با هدف معرفی توانمندی های اهالی و ساکنین شهرستان ها و مناطق روستایی این استان توسط خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» مازندران در مجلس
در آیین گشایش این نمایشگاه عکس «مهدی معصومی گرجی» ریاست حوزه هنری استان مازندران، تعدادی از مسئولین حوزه هنری و تنی چند از عکاسان صاحب اثر حضور داشتند و به نحوی شایسته میزبان حضور و دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس از عکس ها شدند.
نمایشگاه گروهی عکس «بوم و بر» تا پایان روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل راهروی مجلس شورای اسلامی دایر بوده و پذیرای نگاه دیدارکنندگان و علاقمندان به حوزه ایرانشناسی و هنر عکس و عکاسی می باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «به رنگ سرخ» در کارون
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «بازار روز» در «کو گالری» مشهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست