1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «تنها یک نگاه» در مارلیک رشت

نمایشگاه گروهی عکس «تنها یک نگاه» در مارلیک رشت

نمایشگاه گروهی عکس دانشجویی با عنوان «تنها یک نگاه» از روز شنبه ۲۷ اردی‌بهشت ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برپا می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۴۵ قطعه عکس در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی متر از ۲۲ دانشجوی رشته گرافیک و عکاسی مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحدهای رشت و انزلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

پوستر نمایشگاه گروهی عکس «تنها یک نگاه» در مارلیک رشت
وی، استقبال اساتید، دانشجویان و هنرمندان شهرستان رشت در بازدید از آثار هنری و تجسمی را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: این نمایشگاه نیز با هدف اشاعه و تقویت هنر عکاسی، شناسایی استعدادها و توانمندی های دانشجویان برپا خواهد شد.

این مسوول؛ اسامی افراد شرکت کننده در این نمایشگاه را اینچنین عنوان کرد و گفت: علیرضا وحدی، حمید آزمون، کیوان رضازاده، غزاله خلیلی، آرین مالای محضری، ارمغان رمضانی، بهنام پایداری، فرد باقری، فتانه پولکوبی، منصور تژاول، مریم خمسی، مرضیه خدمتی، هانیه علافیان، سپیده نداف، فهیمه احمدی، مریم دوستی، رومینا کیایی، شقایق دلاوری، فهیمه باقری، مستانه پور نصراللهی، میلاد حسن زاده و ثریا نوحی افرادی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان تصریح کرد: نمایشگاه گروهی عکس «تنها یک نگاه» از روز شنبه ۲۷ اردی‌بهشت لغایت پنج شنبه اول خرداد، صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
«شالیکاران» هدف نگاه همسفران تورعکاسی چیلیک
پسین
به یاد حسین پرتوی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست