1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «زندگی … ادامه دارد» در آبادان

نمایشگاه گروهی عکس «زندگی … ادامه دارد» در آبادان

نمایشگاه گروهی عکس «زندگی … ادامه دارد» دستاورد هنرجویان مرکز سینماگران جزیره عصر سه شنبه ۱۶ آذرماه جاری در آبادان گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه سی و شش تن از هنرجویان این مرکز آموزشی با ۴۰قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از نمونه آثار موفق و منتخب خود در این نمایشگاه گروهی صاحب اثرند.
در متن قاب نخست این نمایشگاه به قلم حمیدرضا نجفی زاده آمده است: زندگی با همه ابعاد آن جریان دارد و متوقف نمی شود . ما زندگی خود را می سازیم و جریان زندگی ما را . هر شخصی زاویه دید خود را دارد و آنگونه که می اندیشد ، می بیند و آنگونه که می بیند روایت می کند.
ما عکاسان ابزار بیانی خود را در عکاسی یافته ایم که شاید اگر به جز این بود سخنوری یا نویسندگی یا … را انتخاب می کردیم .
پذیرای شما بزرگواران و علاقه مندان و همراهان هستیم با برشی بسیار کوتاه از زندگی…

اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: شهلا گلابی، بهنام تاجبخش، شاهین فروزنده، حسین اسدی‌کیا، فاطمه حردانی، مبین امیرکنعانی، الهام شمیلاوی، پگاه سامانی، فرانک سجادی، سیده اسماء موسویان، اسماعیل خمیسی، علی مطوری، علی حلافی، علی عبدالله نژادیان، مرتضی بنی سعید، سیده یاسمن علوی، علی دارم، مریم حمدی، روناک خندستان، شیدا نوری زاده، فاطمه غانم عبدالهی، ریحانه نصاری، علی سبزواری اصل، علی اصغر نوشادجمال، محمد مبهمی، سیدمصطفی موسوی، مرضیه شریفی پور، فاطمه آلبوغبیش، مبینا صالحی، فاطمه بچاری، امید نقره‌کار، علیرضا خضیری نژاد، کوثر عویدی‌زاده، مریم رحمن آباد، محمد مطوری و زینب قیم. 

انتخاب آثار ارایه شده در نمایشگاه کنونی به عنوان هفتاد و سومین نمایشگاه عکس آموزشگاه سینماگران جزیره با نظر حمیدرضا مهرعلی نجفی زاده و فاطمه صیاد حقیقی انجام شده است.
برگزارکننده مطابق با مفاد پرتکل‌های بهداشتی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در حضور و دیدار در گالری تاکید کرده است.
نمایشگاه عکس «زندگی … ادامه دارد» ساعت ۱۹ سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۶ ۀذرماه همه روزه از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
محل نمایش عکس ها در: شهر آبادان، احمدآباد، خیابان یک اصلی، نبش هشت فرعی، آموزشگاه سینماگران جزیره واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «بافق» محمود کشفی پور منتشر شد
پسین
عکس امضا شده‌ از دو تن از رهبران جهان به عکاس هدیه شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست