1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش « ماه تابان » علی شکاری در نگارخانه میرمیران

نمایش « ماه تابان » علی شکاری در نگارخانه میرمیران

نخستین نمایشگاه انفرادی عکس از عکاس حرفه ای « علی رضا شکاری » با عنوان « ماه تابان » از روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه جاری در خانه هنرمندان گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که به موضوع سوگواری های ماه محرم پرداخته شده، عکاس تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر از مضامین مرتبط با فرهنگ سوگواری ها در دو شهر تهران و خرمشهر را که در طی هفت سال عکاسی کرده، به نمایش گذاشته است.
نمایش « ماه تابان » علی شکاری در نگارخانه تابستان علی رضا شکاری در قالب ادبیاتی لبریز از ارادت، در قاب نخست این نمایشگاه عکس نگاشته است:
ای مهربان ترین سرفصل عاطفه در سراپرده عاشورا
ای نگاه نورانی ماه تاب در مشایعت آفتاب
ای زیباترین طلوع عشق
ای فصل بزرگی و نور
ای عباس …

نمایشگاه عکس « ماه تابان » ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه جاری در نگارخانه استاد میرمیران خانه ی هنرمندان ایران گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز دوشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

علی رضا شکاری متولد شهریور ماه سال ۱۳۴۴ در تهران است و عکاسی را از سال ۱۳۶۸ تجربه و دنبال می کند. ایشان با وجود سالها کار عکاسی خبری و تجربه عکاسی مطبوعاتی به عنوان عکاس روابط عمومی و مستند پروژه شرکت تاسیسات دریایی مشغول بکار است.
نگارخانه استاد میرمیران در تهران ، خیابان ایرانشهر ، بوستان هنرمندان ، خانه ی هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « باب الحسین » در گیلان
پسین
فراخوان نخستین سوگواره عکس احرار

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتی
    ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۴۹

    مجموعه عکس های عاشورایی آقای علی شکاری ، مراسم عزای حسینی را در تهران و خرمشهر طی چندین سال به تصویر کشیده بودند. تصویرهایی از ارادت ایشان به این مراسم. عکس هایی که بیشتر گزارشی بودند از این مراسم تا نگاه هنر مندانه به ثبت این مراسم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست