1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان عکسهایی از هموطنان ارامنه

نگارخانه چیلیک میزبان عکسهایی از هموطنان ارامنه

 پایگاه عکس "چیلیک" همزمان با میلاد حضرت عیسی ابن مریم (ع) ، نمایشگاهی از آثار عکاسی هموطنان ارامنه با عنوان " ازنگاهی نو" در فضای مجازی "نگارخانه چیلیک" به نمایش در آورده است.

رافی آوانسیان، روبرت شهبازی و اشین دانیلی زاکاریان، هرکدام با هشت قطعه از آثار عکاسی خود – بنا به دعوت این پایگاه در این نگارخانه حاضر گردیده اند.

لازم به ذکر است که رافی آوانسیان بیش از ۱۵ سال است برروی موضوع قبرستان ارامنه متمرکز شده و عکسهایی خاص با نگاهی فلسفی از این محیط را به ثبت رسانده است.
روبرت شهبازی دیگر عکاس این مجموعه با تجربه در سایر شاخه های عکاسی بیش از دو دهه است که با علاقه خاص خود به طبیعت همچنان با دوربین آنالوگ به شکار مناظر زیبا می رود و اشین دانیلی زاکاریان، جوانی خوش ذوق و هنرمند است که آسمان و اجرام نجومی، جلوه ای بدیع در عکسهای او پدیدار کرده است.

" نگارخانه چیلیک " نمایشگاهی برای انعکاس آثار عکاسان ایرانی است که سعی دارد با شناخت شبکه جهانی اطلاع رسانی – اینترنت – و بنابر رعایت اصل ایمنی در ارائه آثار عکاسان هنرمند ، محیطی مناسب را برای سایر علاقمندان و کاربران این شبکه ایجاد نماید.

شایان توجه است که تاکنون در این نگارخانه هنرمندان عکاسی چون: حسین بهرامی ، ساسان مویدی و اباصلت بیات صاحب اثر بوده اند.

نمایشگاه " ازنگاهی نو " تا پایان دی ماه در محیط این نگارخانه به نشانی www.ChiilickGallery.com بوده و پس از آن در بایگانی دوره های گذشته قابل مشاهده می باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست