1. خانه
  2. اخبار
  3. هزینه هنگفت یک اماراتی برای شهرت+عکس

هزینه هنگفت یک اماراتی برای شهرت+عکس

"شیخ حمد بن حمدان آل نهیان " از اعضای خاندان سلطنتی امارات عربی متحده و میلیاردر اماراتی با صرف هزینه‌ای میلیاردی نام خود را بر سواحل جزیره‌ای که صاحب آن است، حک کرده است.

"شیخ حمد بن حمدان آل نهیان " از اعضای خاندان سلطنتی امارات عربی متحده با صرف هزینه‌ای میلیاردی نام خود را بر سواحل جزیره‌ای که صاحب آن است، حک کرده است به نحوی که این نام از آسمان نیز دیده شود.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "سان " انگلیس، "شیخ حمد بن حمدان آل نهیان " از اعضای خاندان سلطنتی امارات عربی متحده و میلیاردر اماراتی با صرف هزینه‌ای میلیاردی نام خود را بر سواحل جزیره‌ای که صاحب آن است، حک کرده است.

بنا بر این گزارش، این تصویر حک شده آنقدر بزرگ است که حروف آن که به زبان انگلیسی نوشته شده است، بخوبی از فضا قابل مشاهده است.

حروف نام "حمد " که به صورت "HAMAD " روی سواحل جزیره "فطیسی " در نزدیکی ابوظبی حک شده است، حدود ۳.۵ کیلومتر (۲ مایل) طول دارد.

بر اساس این گزارش، تا این لحظه هیچ توضیحی برای انجام این کار ارائه نشده است، اما سه حرف نخست این اسم کانالی برای ورود آب رودخانه به دریا به حساب می‌آید.

البته هنوز مشخص نیست که این کانال‌ها قرار است واقعا به عنوان مسیر آب رودخانه به دریا مورد استفاده قرار گیرد و یا صرفا به دلیل اطمینان از اینکه محو نخواهند شد، به این صورت درست شده اند.

شیخ حمد بن حمدان آل نهیان میلیارد بسیار ثروتمند اماراتی است که صاحب خودروی "بوگاتی " به عنوان گران‌قیمت‌ترین اتومبیل جهان در حال حاضر به ارزش ۲.۴ میلیون دلار است. وی همچنین بزرگترین کامیون در جهان را نیز خریداری کرده است. این کامیون ۶۴ برابر اندازه کامیون‌های معمولی است که یک آپارتمان کامل را در خود جای داده است.

تصویر حک شده نام میلیاردر اماراتی

تصویر حک شده نام میلیاردر اماراتی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست