1. خانه
  2. اخبار
  3. پنجمین تور عکاسی چیلیک در منطقه « ری » برگزار شد.

پنجمین تور عکاسی چیلیک در منطقه « ری » برگزار شد.

پایگاه عکس چیلیک با هدف شناخت، جذب و پرورش افراد علاقمند و مستعد در زمینه عکاسی در گوشه ای از مجموع فعالیت ها و برنامه های جاری خود، بنابر پیشنهاد جمعی از کاربران، اقدام به شناسایی مقاصد مناسب و راه اندازی تورهای عکاسی نمود.
در این مدت زمان هرکدام از تورها بنا بر وجود پتانسیل های گوناگون، جهت تعیین مقصد تور، مورد بررسی قرار گرفتند و به فراخور حال منطقه پیشنهادی، در بخش تورهای عکاسی هرکدام به نوبه خود معرفی و مخاطبان خود را جذب نمودند.

روز گذشته -جمعه هشتم شهریور- بنا به پیشنهاد کاربران، خانمها: رکسانا لطیفی،بهناز پاکروش و الهه خردمند، پنجمین تور عکاسی "پایگاه عکس چیلیک" در میان حلقه ای از جمع دوستان و علاقمندان به منطقه تاریخی شهرستان "ری" برگزار گردید.
در این سفر اعضای گروه بدلیل وجود ویژگی های گوناگون موضوعی، عکاسی از ابنیه تاریخی ، موضوعات اجتماعی و … را هر یک با نوع نگاه خاص به خود تجربه کردند.
عمارت برج طغرل ، نقش برجسته قاجاری، وسعت محوطه چشمه علی ، دیوار و باروی ری ، آرامگاه مرحوم جهان پهلوان تختی ، مزار مرحوم رحیم موذن زاده اردبیلی و محوطه قدیمی یکی از کهن ترین قبرستانهای تهران قدیم از جمله فضاهای مورد دیدار و عکاسی تور برگزار شده بود.
همراهان این سفر عبارت بودند از:

امیر اتحاد، محمد کاظم ارشد، محمد حسین ارشد، راحله بهشتی زاده، احمد اخباری، بهناز پاکروش، الهه خردمند،ملیکا حصارکی، محدثه سروری، مهدی سروری، علیرضا سیفی، لیلا صادق زاده، سیمین دیانت پی، مهدی رامه، امید قلیشی، فاطمه گلی، الهام گازری، آزاده گلابچی، سعیده قاسمی، آنا گلکار، سمیه هاشمی، محمد یزد زاد، زهرا یزد زاد.
لازم به ذکر است با توجه پیشنهاد همسفران مقرر شد که تورهایی با امکانات و شرایط خاص ویژه کاربران فعال پایگاه عکس چیلیک نیز طراحی و برگزار شود.
در این خصوص  مسئولین تور هم با توجه به اینکه تعداد زیادی از دوستان متقاضی حضور در تور "ری" به دلیل تکمیل زودهنگام ظرفیت امکان حضور در این گروه رابه دست نیاوردند، قول تکرار تور "ری" را داده و اختصاص یک سوم ظرفیت تور مذکور و تور عکاسی تخصصی "محمود آباد آمل" را به کاربران با شرایط ویژه اعلام نمودند.

از زیباترین نکات قابل توجه در این تور، حضور دو کودک ۶و۷ ساله و یک نوجوان ۱۰ ساله بود.
این هنرجویان کوچک که دوره های آموزش عکاسی کودک و نوجوان را در این مرکز سپری کرده بودند، با شیوه عکاسی خود، جذابیت و نیروی مضاعفی به دیگر همسفران داده و باعث بحث و گفتگو پیرامون تاثیر آموزش عکاسی در سنین پایین و پرورش نگاه بکر و آزاد عکاسی در این مقطع سنی شده بودند.

برای مشاهده گزارش تصویری تور اینجا کلیک نمایید

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست