1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام تسلیت مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد برای درگذشت بهمن جلالی

پیام تسلیت مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد برای درگذشت بهمن جلالی

 

محمود شالویی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه‌ی هنرهای معاصر تهران درگذشت بهمن جلالی هنرمند عکاس را به جامعه‌ی هنری به‌ویژه جامعه‌ی عکاسان ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دکتر محمود شالویی، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست موزه‌ی هنرهای معاصر تهران در گذشت بهمن جلالی هنرمند عکاس را به جامعه‌ی هنری و خانواده‌ی آن هنرمند تسلیت گفت.

 

محمود شالویی ضمن ابراز تاثر عمیق و تسلیت به جامعه‌ی هنری و خانواده‌ی آن هنرمند و دانشجویان رشته‌ی عکاسی گفت: بهمن جلالی با سفرهای پی‌درپی به شهرهای مختلف ایران نه‌تنها در جهت معرفی و شناسایی مناطق مختلف کشور سهم بسزایی داشت، بلکه با حضور خود موجبات آموزش هرچه بیشتر به علاقه‌مندان به رشته‌ی عکاسی را نیز فراهم کرده بود. او بخش وسیعی از زندگی هنری خود را در شهرهای مختلف کشور سپری کرد که از این جهت اقدامی ارزشمند به‌حساب می‌آید. بهمن جلالی ثبت تصاویری از انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس هشت ساله را در کارنامه‌ی خود دارد که قطعا ارزش هنری ایشان را دو چندان می‌نماید و ان‌شاء‌الله اجری معنوی را به‌دنبال دارد.

 

محمود شالویی در پایان گفت: در گذشت زنده یاد بهمن جلالی برای جامعه‌ی عکاسان، هنرمندان، دانشجویان و هنرجویان رشته‌ی عکاسی کشور بسیار سنگین است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست