1. خانه
  2. اخبار
  3. چوب حراج بر آثار منحصر به فرد عکاسی

چوب حراج بر آثار منحصر به فرد عکاسی

حراج پاییز کریستی میزبان عکس هایی منحصر به فرد از عکاسان آمریکایی در نیویورک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس‎ حراجی کریستی در راستای برنامه های جدید خود ماه آینده چهار حراج اصلی را با محوریت عکس های تاریخی قرن ۱۹تا معاصر برگزار می کند.
این حراجی در چهار بخش مناظر آمریکایی‎: عکس‌های رنگی از مجموعه بروس و نانسی برمن، عکس های سالی من از مجموعه شخصی‏‏‏ در واشنگتن دی سی، مجموعه عکس های میلر پلامر و عکس‌های مختلفی از مجموعه داران سنتی برگزار خواهد شد.
در میان آثار به حراج گذاشته شده پرتره شخصی از عکاس شهیر آمریکایی، انسل آدامز که در سال ۱۹۳۰ به ثبت رسیده است به چشم می‌خورد.
قیمت این اثر حدود ۲۵ -۱۵ هزار دلار تخمین زده شده و ارزش آن بدان جهت است که انسل آدامز پس از سال‌ها عکاسی از مناظر و طبیعت دوربین را به سمت خودش برگردانده و پرتره‌ای را به ثبت رسانده است.
همچین عکسی از اروین الاف که در سال ۲۰۰۵ به ثبت رسیده است و جدیدترین اثر حراجی را تشکیل می‌دهد به قیمت ۵۰-۳۰ هزار دلار به حراج گذاشته خواهد شد که به نظر منتقدان یکی از عکس‌های پرطرفدار حراجی به دلیل معاصر بودنش خواهد بود.
تمامی آثار شرکت داده شد در این حراجی با کیفیت آثار نگهداری شده در موزه برابری می کند و این آثار در گالری کریستی در مرکز راک فلر نیویورک به نمایش درخواهند آمد. مبلغ عاید از این حراجی ۹-۶ میلیون دلار تخمین زده شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست