1. خانه
  2. اخبار
  3. ژاله علو:عکس‌های پیام ایرایی واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است

ژاله علو:عکس‌های پیام ایرایی واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است

ژاله علو:
عکس‌های پیام ایرایی واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است
ژاله علو عکس‌های پیام ایرایی را شامل حس عمیق و دانایی ویژه و نشان‌دهنده دیدگاهی متفاوت و جدید دانست که این عوامل در کنار هم باعث پدید آمدن آثاری زیبا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاله علو از بازیگران باسابقه که پیام ایرایی نام نمایشگاه عکس خود "گلبرگ‌ها" را به پیشنهاد وی برگزیده است، در مورد عکس‌های ایرایی گفت: عکس‌های پیام ایرایی از کیفیت خوبی برخوردار است و من با وجود اینکه حالا دیگر با دوربین ارتباط زیادی ندارم و در حقیقت دیگر حوصله عکس گرفتن ندارم، اما زمانی که برای عکاسی جلوی دوربین وی قرار گرفتم احساس رضایت داشتم.

وی ادامه داد: عکس‌های ایرایی نوعی حس عمیق و دانایی ویژه دارد و نشان‌دهنده دیدگاهی متفاوت و جدید است که تمام این عوامل در کنار هم باعث پدید آمدن آثاری زیبا می‌شود.

علو در مورد چگونگی انتخاب نام "گلبرگ‌ها" برای کتاب و نمایشگاه پیام ایرایی توضیح داد: مدتی پیش پیام ایرایی در رابطه با کتابی که قرار است از مجموعه عکس هایش چاپ شود، با من صحبت کرد و از من خواست که نامی برای کتاب پیشنهاد دهم که "گلبرگ‌ها" به ذهنم رسید.

وی افزود: دلیلم برای انتخاب این نام این بود که به نظر من هر کدام از اینها یک برگ گل هستند که در کنار هم جمع شده و این مجموعه را به وجود آورده اند بنابراین می‌توان نام چنین مجموعه‌ای را گلبرگ‌ها گذاشت.

این بازیگر گفت: یادداشتی هم برای کتاب او نوشتم که در این یادداشت عنوان کرده‌ام که خداوند زیبایی‌ها و لطافت‌ها را به وجود آورده ولی برای درک آنها باید دید بسیار ظریف و لطیفی داشته باشیم تا این زیبایی‌ها را دیده و از آنها عکس بگیریم.

علو در پایان عنوان کرد: فرقی نمی‌کند که این زیبایی‌ها در چه چیزی نهفته باشد، یک پروانه، یک گل، یک کودک زیبا و یا کسی که در نظر مردم زیبا است. البته منظورم از زیبایی فقط زیبایی ظاهری نیست، بلکه زیبایی درونی‌اش است که به واسطه آن مردم او را دوست دارند و در نهایت آن کس که توانسته این زیبایی‌ها را تشخیص دهد و چنین مجموعه‌ای را فراهم آورد به راستی هنرمندی توانا است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست