1. خانه
  2. اخبار
  3. ژاله علو: نمایشگاه «گلبرگ‌ها» واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است

ژاله علو: نمایشگاه «گلبرگ‌ها» واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است

ژاله علو: نمایشگاه «گلبرگ‌ها» واجد حسی عمیق و دانایی ویژه است

خبرگزاری فارس: ژاله علو در بازدید از نمایشگاه عکس «گلبرگ‌ها» گفت: عکس‌های پیام ایرایی نوعی حس عمیق و دانایی ویژه دارد و نشان‌دهنده دیدگاهی متفاوت و جدید است که تمامی این عوامل در کنار هم باعث پدید آمدن آثاری زیبا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژاله علو از بازیگران پیشکسوت کشورمان که پیام ایرایی نام نمایشگاه عکس خود «گلبرگ‌ها» را به پیشنهاد او برگزیده است در مورد عکس‌های ایرایی گفت: عکس‌های پیام ایرایی از کیفیت خوبی برخوردار است و من با وجود این که حالا دیگر با دوربین ارتباط زیادی ندارم و در حقیقت دیگر حوصله عکس گرفتن ندارم، اما زمانی که برای عکاسی جلوی دوربین وی قرار گرفتم احساس رضایت داشتم.
وی ادامه داد: عکس‌های وی نوعی حس عمیق و دانایی ویژه دارد و نشان‌دهنده دیدگاهی متفاوت و جدید است که تمامی این عوامل در کنار هم باعث پدید آمدن آثاری زیبا می‌شود.
علو در مورد چگونگی انتخاب نام «گلبرگ‌ها» برای کتاب و نمایشگاه پیام ایرایی توضیح داد: چندی پیش پیام ایرایی در رابطه با کتابی که قرار است از مجموعه عکس هایش چاپ شود، با من صحبت کرد و از من خواست که نامی برای کتاب پیشنهاد دهم که «گلبرگ‌ها» اسمی بود که در آن زمان به ذهنم رسید.
وی افزود: دلیلم برای انتخاب این نام این بود که به نظر من هر کدام از این‌ها یک برگ گل هستند که در کنار هم جمع شده و این مجموعه را به وجود آورده‌اند بنابراین می توان نام چنین مجموعه ای را گلبرگ‌ها گذاشت.
این بازیگر افزود: یادداشتی هم برای کتاب او نوشتم که در این یادداشت نیز عنوان کرده ام که خداوند زیبایی‌ها و لطافت‌ها را به وجود آورده ولی برای درک آنها باید دیدِ بسیار ظریف و لطیفی داشته باشیم تا این زیبایی‌ها را دیده و از آن‌ها عکس بگیریم.
علو در پایان عنوان کرد: فرقی نمی کند که این زیبایی ها در چه چیزی نهفته باشد، یک پروانه، یک گل، یک کودک زیبا و یا کسی که در نظر مردم زیباست. البته منظورم از زیبایی فقط زیبایی ظاهری نیست، بلکه زیبایی درونی اش است که به واسطه آن مردم او را دوست دارند و در نهایت آن کس که توانسته این زیبایی‌ها را تشخیص دهد و چنین مجموعه‌ای را فراهم آورد به راستی هنرمندی تواناست.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست