1. خانه
  2. اخبار
  3. محمدرضا گلزار در بازدید از نمایشگاه عکس «گلبرگ‌ها»: اخلاق حرفه‌ای باعث اعتماد سینماگران به «پیام ایرایی» شده است

محمدرضا گلزار در بازدید از نمایشگاه عکس «گلبرگ‌ها»: اخلاق حرفه‌ای باعث اعتماد سینماگران به «پیام ایرایی» شده است

خبرگزاری فارس: به گفته محمدرضا گلزار، اخلاق حرفه‌ای پیام ایرایی باعث اعتماد بازیگران از نسل‌های مختلف به وی شده و به همین دلیل تنوع عکس‌های نمایشگاه «گلبرگ‌ها» قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران ضمن بازدید از نمایشگاه عکس پیام ایرایی درباره فضای نمایشگاه و تأثیری که از آن گرفته است، گفت: من قبلا این عکس‌ها را دیده و در جریان مراحل تهیه آنها بوده‌ام ولی اتفاق خوبی است که همه آنها در قالب یک نمایشگاه منسجم به نمایش درآمده است.
وی ادامه داد: خوشحالم که بالاخره مجموعه این عکس‌ها به صورت یک نمایشگاه به مخاطبان ارائه شد. اولین حسی که با دیدن نمایشگاه در ذهنم ایجاد می‌شود، شادابی و سادگی آنها است.
گلزار تأکید کرد: با پشتکاری که از شخص پیام ایرایی در این مدت دیدم، مطمئن بودم سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد و نمایشگاه بالاخره برپا می‌شود.
وی درباره جایگاه این عکاسی پرتره در سینمای ایران گفت: در این که این سبک، سبک شخصی پیام ایرایی است، شکی نیست اما نمی‌توانم در این زمینه نگاه نقادانه داشته باشم چون در عکاسی متخصص نیستم.
گلزار در پایان درباره حضور چهره‌های مختلف هنر بازیگری کشور اعم از پیشکسوتان و جوانان در این نمایشگاه گفت: این تنوع، دلیل حرفه‌ای بودن او است که این عزیزان حاضر شدند مقابل دوربین او قرار بگیرند و اینکه الان متأسفانه تعدادی از این پیشکسوتان از جمله خانم‌ها «خیرآبادی»، «شهابی» و «هوشمند» در میان ما نیستند، نشان می‌دهد که از زمان ایده‌آل برپایی نمایشگاه گذشته و چه مشکلاتی بر سر برپایی آن بوده است.
نمایشگاه عکس «گلبرگ‌ها» با بیش از ۱۵۰ پرتره بازیگران سینما و تئاتر از ۲۵ بهمن ماه در تالار انتظامی خانه هنرمندان برپا بوده و امروز چهارشنبه ۴ اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست