1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کاخ گلستان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند

کاخ گلستان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی_فرهنگی با همکاری مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان اقدام به برگزاری نمایشگاه و نشست تخصصی عکاسی کرده است.

کاخ گلستان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کندبه گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این برنامه نشست تخصصی عکاسی نیز برنامه ریزی شده است که در دو بخش مستقل برگزار می شود که در بخش نخست محمدرضا طهماسب پور به موضوع «آلبوم خانه‌ی کاخ گلستان؛ ظرفیت ها و چشم اندازهای پژوهش» می پردازد و در بخش دیگری سحر نوحی به موضوع «بررسی تخصصی رتوش در نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه ای دوره قاجار؛ با استناد با نمایشگاه گنج های پنهان» می پردازد.

همچنین نمایشگاه عکس «گنج های پنهان» نگاهی دارد بر رتوش های تاریخی نگاتیوهای عکاسی پایه شیشه ای دوره قاجار محفوظ در آلبوم خانه‌ی کاخ گلستان. 

زمان برگزاری این نشست تخصصی ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ و محل برگزاری سالن نشست های موزه مردم شناسی (کاخ ابیض) کاخ گلستان است.

نمایشگاه عکس «گنج پنهان» ساعت ۱۵:۳۰ روز سه شنبه پس از نشست تخصصی عکاسی در محل عکاسخانه کاخ گلستان گشایش یافته و تا پایان روز ۲۸ دی ماه سال جاری برپا خواهد بود.
ورود به این جلسه برای تمامی علاقمندان به موضوع نشست و تاریخ عکاسی ایران آزاد است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «تاریخ ویرانه» در گالری نامی
پسین
اثر رومین محتشم در هجدهمین حراج تهران فروخته شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست