1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه عکاسی «مراقبه با دوربین» در گنبدکاووس

کارگاه عکاسی «مراقبه با دوربین» در گنبدکاووس

انجمن عکاسان گنبد، کارگاه عکاسی «مراقبه با دوربین» را طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه برگزار می کند.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی «علی اتحاد»، کارگاه نظری و عملی «مراقبه با دوربین» با نظارت و مدیریت انجمن عکاسان گنبد «سعید نقیبی» در محوطه مسقف و فضای باز این شهرستان برگزار می شود.
علی اتحاد در این سلسله کارگاه‌های آموزشی طی سه جلسه به عناوینی چون: «تولید ایده» یا چگونه تجربه‌ی لحظه بدل به اثری هنری می‌شود؟ را مورد تعریف نظری و عملی قرار خواهد داد.

پوستر کارگاه عکاسی «مراقبه با دوربین» در گنبدکاووس

در این کارگاه آموزشی «برکه بذری» بازیگر و بازیگردان «گروه هنرهای اجرایی سیصد و شصت و شش» بخش عملی و تمرین‌ها را پیش خواهد برد.
کارگاه آموزشی «مراقبه با دوربین» برای هنرمندان رسانه‌های معاصر هنرهای دیداری، هنرمندان رسانه‌های سنتی تجسمی (نقاشی و مجسمه و عکس)، فعالان حوزه‌ی نمایش و پرفورمنس-آرت و هنرمندان مستقل طراحی شده و مناسب است.

جلسه‌ی نخست و دوم این کارگاه آموزشی هر کدام ۳ساعت در فضای بسته و جلسه‌ی سوم آن از ساعت ۱۱ تا ۱۸ در فضایی تاریخی یا در طبیعت برگزار می‌شود.

بنابر اظهار برگزارکننده به تمامی شرکت کنندگان این دوره آموزشی در پایان دوره «گواهی‌نامه‌ی شرکت در دوره» اعطا خواهد شد.
این ورک‌شاپ طی روزهای پنجشنبه۹آذر و جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر انجمن عکاسان گنبد برگزار می شود.
علاقمندان و متقاضیان حضور در این دوره می توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه آموزشی با شماره‌های: ۰۹۳۶۶۱۶۲۳۶۲ و ۰۹۲۱۵۹۶۷۸۷۷ به شکل تماس، و ارسال پیام در تلگرام و واتس‌آپ در ارتباط باشند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
مظفر طاهری در نشست عکاسی از «کارهای بیکاری» روایت کرد
پسین
نمایشگاه پروژه عکاسی «داروگ» در تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست