1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « ارتباط بی واسطه با پرتره ها » منتشر شد

کتاب « ارتباط بی واسطه با پرتره ها » منتشر شد

کتاب " ارتباط بی واسطه با پرتره ها " به قلم آنری کارتیه برسون، عکاس شهیر فرانسوی و نظریه پرداز " لحظه قطعی " و با ترجمه کریم متقی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) رسید و پس از معرفی در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " در دسترس همگان قرار گرفت.

کتاب « ارتباط بی واسطه با پرتره ها » منتشر شددر ابتدای کتاب و در متن مربوط به مقدمه مترجم به قلم کریم متقی می خوانیم: چهره، مهم ترین عنصر گویا و دریای ساکت و آرامی است که حالت های مختلف انسان (خنده، گریه، تفکر، افسردگی، نگرانی و …) آن را موج دار می کند. زندگی و شرایط حاکم بر آن، به طور اجتناب ناپذیری بر چهره افراد تاثیر می گذارد. به طور کلی، افراد، ترکیبی از ویژگی های موروثی و اعمال و رفتار متاثر از فرهنگ حاکم و شرایط زمان خود هستند؛ اما بدیهی ست که افراد را بر اساس ظاهرشان تشخیص و تمیز می دهیم.
 مترجم در ادامه و در بخش دیگری از این متن آورده است: عکاسی چهره، فقط " بازنمایی صرف " چهره نیست، بلکه پروسه ای است که ذهن عکاس را تسخیر می کند.

در کتاب حاضر، بعد از مقدمه مترجم، درباره نویسنده و در نهایت کتاب با مرور متن و نمایش تعداد آثاری شاخص از چهره در بخش " پرتره ها " صورت کتاب را چیدمان کرده و به جهت نمایش و دسترسی آسان برای مخاطب، تمامی پرتره ها در بخش مربوطه، در صفحه فهرست دارای نشانی بوده و نام برده است.

کتاب " ارتباط بی واسطه با پرتره ها " با مقدمه ای از آنری کارتیه برسون و با ترجمه عکاس و مترجم کریم متقی، در قطع خشتی به زبان پارسی در نشر مرکب سپید به شماره شابک: ۷ – 19 – 5459 – 600 – 978 در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و در قالب ۱۴۴ صفحه به شکل عکس دار، با کاغذ تحریر و چاپ سیاه سفید و قیمتی برابر با: ۸۰۰۰۰ ریال (هشت هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی معرفی شده در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در این پایگاه، از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

سایر متقاضیان شهرستان نیز جهت تهیه این کتاب درخواست خود را " ایـنجـا " مطرح کرده و یا با شماره ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست