1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « تهران » با عکس هایی از مجید ناگهی منتشر شد

کتاب « تهران » با عکس هایی از مجید ناگهی منتشر شد

کتاب نفیس" تهران " با عکس هایی از مجید ناگهی در انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر شد.

کتاب" تهران " با آثاری از عکاس هنرمند " مجید ناگهی " در بخش هایی از قبیل: کاخ ها، بناهای تاریخی و موزه ها، بازار، زندگی، مردم و طبیعت و … به دو زبان پارسی و انگلیسی سعی موفقی در معرفی تهران به عنوان پایتخت کشورمان ایران دارد.

عکاس در ابتدای کتاب و در قالب صفحه ای با عنوان " تهران من " آورده است:
تهران شهر من است. شهری که در آن متولد شده ام. در طول سالهای زندگی ام در این شهر کم نبودند وقایع و حوادثی که روزهای تلخ و شیرین را برایم رقم زدند و کم نیستند مکان هایی که خاطرات خوب و بد را به یادم می آورند.
تهران همانند دیگر شهرهای دنیا زشت و زیبا در کنار هم بسیار دارد. با همه این ها من این شهر را دوست دارم. از جمع یادگارهای خوبم در این شهر، چندنما; شامل تهران قدیم و جدید، زندگی شهری، طبیعت و گردشگری سهم این کتاب شده است. تهرانی همراه با شادی، حرکت و زندگی. من شهرم را دوست دارم و این کتاب خلاصه ای است از این نگاه.

کتاب « تهران » با عکس هایی از مجید ناگهی منتشر شد

در بخشی از مقدمه کتاب به قلم استاد سیداحمدمحیط طباطبایی به عنوان محقق، پژوهشگر و تهران شناس می خوانیم:
عکس های ناگهی بیان کننده این حقیقت است که تهران را می توان موزه تاریخ معماری معاصر ایران دانست. تاکید وی در این مجموعه بیشتر بر این نکته است که تهران پایتخت ایران به لحاظ فرهنگی است و در این ارتباط فاصله ی بعیدی با دیگر شهرهای کشور دارد. با کتاب آقای ناگهی می توان سفری به گذشته نه چندان دور در تاریخ معاصر ایران نمود و باز به نقطه حال رسید و امید داشت این زیبائی ما را نسلهای آینده نیز شاهد باشند.
کتاب نفیس" تهران " حاوی عکس های مجید ناگهی و مقدمه ای به قلم سیداحمدمحیط طباطبائی، در قطع رحلی دربرگیرنده قاب کشویی با تعداد ۲۶۰ قطعه عکس به شماره شابک: ۵ – 31 – 7610 – 964 – 978 با دو طرح جلد متفاوت وهمراه جلد محافظ و کشویی، به دو زبان پارسی و انگلیسی ومتن رها خواجه پور و ترجمه انگلیسی علی شعرباف، با طراحی روی جلد افشین صادقی، طراحی و صفحه آرایی محمد زمانیان، توسط انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و در قالب ۳۱۲ صفحه به شکل عکس دار و چهار رنگ، با کاغذ گلاسه و قیمتی برابر با: ۴۵۰۰۰۰ ریال (چهل وپنج هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست