1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « عکاسی مطبوعاتی و خبرهای روز » منتشر شد

کتاب « عکاسی مطبوعاتی و خبرهای روز » منتشر شد

کتاب عکاسی مطبوعاتی و خبرهای روز (خلق واقعیت بصری) به همت انتشارات دانشگاه تهران و با ترجمه دکتر یوسف زینال زاده و علیرضا نوشادی منتشر شد.
این کتاب که تالیف " لوپ لانگتن "(Loup Langton) است در قالب ۱۵۸ صفحه و در مجموع نه فصل به مباحثی همچون: تاریخ مختصر عکاسی مطبوعاتی در ایالات متحده آمریکا، روزنامه مصور، ساختار واقعیت، فرهنگ اتاق خبر(تحریریه) و قوانین حاکم بر آن، اقتصاد در مطبوعات، اخلاق حرفه ای در مطبوعات، روابط: عکاس و موضوع، جنگ های عراق، وب سایت ها و وبلاگ ها پرداخته است.

کتاب « عکاسی مطبوعاتی و خبرهای روز » منتشر شد در بخشی از پیشگفتار مترجمان می خوانیم: عکس یک عکاس می تواند به منظور مقایسه، تحریف یا تاییدو انعکاس شرایط اجتماعی به کار رود. عکس نه تنها حقایق را می نمایاند بلکه نظرات و احساسات را نیز نشان می دهد و همچنین می تواند وقایع را با دقت بیشتری نسبت به دید آدمی بازتاب دهد.

کتاب اگر چه با پیشگفتاری از مترجمان آغاز می شود ولی مخاطب در ادامه به بخشی از قلم مولف می رسد که:
ما روزنامه نگارهای مصور معتقدیم که وقت آن رسیده است که دیدگاه ها نسبت به عکاسی و چگونگی ارایه و نحوه استفاده از آن در روزنامه و وب سایت ها تغییر کند.
کتاب « عکاسی مطبوعاتی و خبرهای روز » در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با ویراستاری فرشاد رضوان به شماره شابک: ۲-۶۲۵۳-۰۳-۹۶۴-۹۷۸ و با بهایی معادل ۴۰۰۰۰ ریال(چهارهزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست