1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» بهزاد صحتی منتشر شد

کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» بهزاد صحتی منتشر شد

 کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» با گردآوری و نگارش «بهزاد صحتی» منتشر شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» در هشت فصل: عدسی، نورسنجی، نور، فیلم، فیلتر، انواع دوربین، شیمی عکاسی و عکاسی دیجیتال منتشر و در «کتاب عکس » (KetabeAks.ir) معرفی و جهت معرفی و سفارش در اختیار دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک و #بانک_تالیفات_عکاسی_ایران قرار گرفت.

این کتاب دربرگیرنده فصل هایی است که بهزاد صحتی به عنوان نگارنده و ناظر بر سیر متن ها، ترتیب و توالی آن را، علاوه بر کاربردی آموزشی برای علاقمندان آموزش عکاسی، برای داوطلبان آزمون رشته عکاسی طراحی و برنامه ریزی کرده است.

در متن پشت جلد کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» آمده است: «کتاب حاضر در چند فصل تنظیم شده است و سعی بر آن بوده تا به تمامی اجزای فن عکاسی بپردازد و در این راه دو نسل آنالوگ و دیجیتال را در پیش چشم خود داشته است.
مخاطبان این کتاب، گذشته از این که علاقه مندان عکاسی می‌توانند باشند، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد عکاسی به ویژه برای درس‌های شیمی عکاسی، نورپردازی عکاسی، عکاسی پایه ۱ و ۲، فیزیک و ابزارشناسی و فیزیک کاربردی در عکاسی هم می‌تواند باشند.
همچنین این کتاب منبع مناسبی برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد عکاسی است، چراکه به جرأت می‌توان گفت که تمامی منابع فن شناسی عکاسی ترجمه شده به فارسی را در خود جای داده است.»

نگارنده کتاب که خود نیز در کسوت عکاس قامتی تعریف شده دارد، در متن یادداشت تصویری پیش‌گفتار کتاب با ذکر مشخصاتی از روزگاری نه چندان دور و از یکی از آموزگاران دوران تحصیل خود به بیان برخی نمادها و نشانه های انسانی شاخص در این معلم پرداخته و با نام بردن از «ابراهیم نوری» کتاب را با هدف زنده نگه داشتن این نام به ایشان تقدیم کرده است.

 کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» دستاورد تلاش دانش آموخته عکاسی «بهزاد صحتی» و حمایت یحیی باباپور است که در قالب ۲۸۵ صفحه(مصور/بخشی رنگی) با موضوع عکاسی/Photography و فن/Technique در شناسه «راهنمای آموزشی (عالی)» با طرح جلدی از آرمین گلچوبیان، در نوبت نخست چاپ در پاییز ۱۴۰۰، چاپ و صحافی مارال، به شماره شابک: ۳-۶-۹۹۸۲۵-۶۲۲-۹۷۸ در قطع رحلی با مقدمه ای با متن و قلم نویسنده(بهزاد صحتی)، در شمارگان ۱۰۰۰نسخه در نشر ماسو به قیمت یکصدوبیست هزار تومان/ ۱۲۰۰۰۰ تومان چاپ شده و جهت معرفی و ارایه در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » قرار گرفته است.
در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از  کتاب «شناخت جامع فن عکاسی» به سایت کتاب عکس به عنوان بانک تالیفات عکاسی ایران مراجعه و یا « ایـنـجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
«توئیتر» عکس‌های خصوصی افراد را که بدون اجازه منتشر شود حذف می‌کند
پسین
جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سردرگم‌ترین رویداد هنری است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست