1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب عکس جنگ استان همدان منتشر می شود

کتاب عکس جنگ استان همدان منتشر می شود

 

تهران – حیات

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های استان همدان گفت: مجموعه عکس های صحنه های نبرد دوران دفاع مقدس در کتاب عکس جنگ این استان منتشر می شود.
حسن روحی در گفتگو با خبرنگار حیات گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، در راستای ثبت و ضبط دوران و وقایع دفاع مقدس و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های پس از جنگ، اقدام به چاپ و انتشار کتاب عکس استان همدان می کند.
وی افزود: به همین منظور این اداره کل در فراخوانی از ارتش ، سپاه و جهاد در خواست کرد تا عکس های خود از دوران دفاع مقدس را به این اداره کل ارسال کنند تا با ایجاد آرشیو از این عکس ها مانع از از بین رفتن آنها شود.
روحی ادامه داد: در فراخوان دوم از عموم مردم و شهروندان استان همدان درخواست کردیم تا هرگونه عکسی که از صحنه های نبرد دوران دفاع مقدس دارند را برای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان ارسال کنند تا در کتابی که به همین منظور منتشر می شود استفاده شود.
وی در پایان گفت: بیش از ۱۰۰ عکس برای درج در این کتاب در نظر گرفته شده است که این عکس ها به همراه مشخصات کامل زمان و مکان لحظه گرفتن عکس در کتاب ثبت می شود.
پایان پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست