1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب چهارم دستهای کوچک دعا منتشر شد

کتاب چهارم دستهای کوچک دعا منتشر شد

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: مجموعه چهارم کتاب دستهای کوچک دعا بصورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) توسط انتشارات حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، حسن نجفی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مجموعه مشتمل بر آثار برگزیده و منتخب دومین جشنواره بین المللی و چهارمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا است.

وی اظهار داشت: جشنواره دستهای کوچک دعا کاری ابتکاری در حوزه فرهنگ دینی است که با هدف تبیین و ترویج فرهنگ دعا و نیایش در جهت گفتگو با خالق یکتا و آئینه زلال جستجوی خداوند در لابلای فطرت بی آلایش کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

نجفی تصریح کرد: اجرای این جشنواره علاوه بر گسترش فرهنگ نیایش، پایه تولیدات رشته های مختلف هنری از قبیل تصویر سازی، کمیک استریپ، فیلم، انیمیشن، داستان و … را نیز شامل می شود.

رئیس حوزه هنری در ادامه اظهار داشت: مجموعه حاضر مشتمل بر ۱۶۰ اثر منتخب و برگزیده از میان دعاها و دلنوشته های کودکان عزیز ایران اسلامی به همراه ۲۰ کشور دیگر (افغانستان ، عراق ، جمهوری آذربایجان ، تاجیکستان، ترکیه و پاکستان… ) بصورت تصویر سازی شده در قالب کتابی نفیس با کاغذ گلاسه در قطع خشتی و ۱۸۰ صفحه رنگی به تیراژ ۱۱۰۰ صفحه به چاپ رسیده است ، در صفحات پایانی کتاب ، عکس شرکت کنندگان و گزارش تصویری مراسم اختتامیه درج شده است .

به گفته نجفی، ترجمه کتاب چهارم دستهای کوچک دعا را مینا ملکی و پگاه حاجیان و تصویر سازی آن بصورت گروهی توسط اعضاء اتاق فکر تصویر سازی حوزه هنری آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست