1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»

کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»

رامین برزگر عکاس ایرانی و کاندید جایزه لوسی، برگزیده جایزه جشنواره عکس معماری در آمریکا شد.

کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»به گزارش پایگاه عکس چیلیک رامین برزگر در پایان سال میلادی گذشته برنده جایزه بخش عکاسی معماری از IPA انجمن عکاسان بین‌المللی در آمریکا/International Photographers association شد.

رامین برزگر نخستین عکاس ایرانی است که موفق به کسب این جایزه عکاسی معتبر شده است.

رامین برزگر متولد سال ۱۳۴۸ خورشیدی در تهران (زاده ۱۹۶۹ میلادی در ایران) و دانش‌‌آموخته رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران است.
وی از سال ۱۳۶۳ کار خود را به عنوان عکاس آغاز کرد و سخنان، احساس و عواطف خود را با هنر خود به نمایش می گذارد.
او به سراغ ساخت فیلم مستند در آفریقا، ایران و آمریکا رفت. او در بسیاری از نمایشگاه ها شرکت کرد و با حدود چهار دهه تجربه کار در حوزه های هنری چون: نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، گرافیک و جلوه‌های ویژه تصویری همچنان بر روی برخی پروزه های هنری متمرکز و در حال فعالیت است.

کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»
سرانجام این موفقیت ها کسب جایزه و عنوان برتر بخش عکاسی معماری در پایان سال ۲۰۲۲ میلادی از انجمن عکاسان بین‌المللی در آمریکا بابت مجموعه عکس «از نگاه من/My Vision» بوده که نام این عکاس ایرانی را در فهرست پنج هنرمند برتر قرار داده است. دریافت این جایزه موجب شد که رامین برزگر برای دریافت جایزه معتبر عکاسی لوسی (Lucie Award) در آمریکا نیز نامزد شود.

کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»
جایزه لوسی یکی از معتبرترین جوایز بین‌المللی عکاسی است که کاندیدای جوایز آن، افراد و سازمان‌هایی هستند که در طول فعالیت‌های خود در زمینه عکاسی تاثیرات ارزشمندی در این حرفه گذاشته‌اند و توسط انجمن‌های گوناگون عکاسی در سراسر دنیا برای دریافت این جایزه در یازده عنوان و رشته گوناگون معرفی می‌شوند.

کسب جایزه عکاسی معماری توسط «رامین برزگر»
رامین برزگر عکاس ایرانی آمریکایی و خالق مجموعه عکس «آب، انسان، حیات» به دلیل تصاویر ثبت شده در این مجموعه موفق به اخد یکی از سه جایزه برتر مسابقه عکاسی حرفه‌ای مسکو در سال ۲۰۱۵ در رشته آبسترکت/Abstract شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس های نسرین لاریجانی در «اتاق تاریک»
پسین
نمایشگاه عکس زهرا هوشیاری با عنوان «بالتازار»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست