1. خانه
  2. اخبار
  3. کلوب عکس پارس در یزد گشایش یافت

کلوب عکس پارس در یزد گشایش یافت

شهر یزد یکی از غنی ترین مناطق مستعد عکاسی در کشور است که با وجود تعداد چشمگیر عکاس و علاقمند به عکاسی در این منطقه از نبود تشکلی همسو، فراگیر و بومی رنج می برد.

عکاسان جوان این شهر گاهی با برگزاری نمایشگاهی، فعالیتی از خود نشان می دهند و گاه با برگزاری نشست هایی، نهایت سعی خود را در مسیر حرکت و پویایی نشان می دهند اما روز گذشته محمدامین نادی و علی علیزاده به عنوان دو تن از عکاسان جوان و ساعی شهر دارالعباده یزد با راه اندازی کلوبی قرار بر عزمی دارند تا حرکتی منسجم را در مسیر تشکیل گروهی از علاقمندان عکاسی دارند تا با برگزاری تورها و نشست های آموزشی و … همکاری های جمعی و ساختاری را در این منطقه رقم بزنند.

کلوب عکس پارس در یزد گشایش یافت

این کلوب روز گذشته ضمن اعلام رسمی حضور خود اطلاعیه ای را صادر نمود که متن آن به این شرح است:

به نام خالق خیال
امروز مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ را سرآغاز فعالیت کلوب عکس پارس قرار دادیم.
آمده ایم تا در حد توانمان به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنر عکاسی گامی برداریم.در این راه متواضعانه دست همکاری به سوی جوامع عکاسی اعم از کلوب ها،گروه ها و عکاسان آزاد دراز کرده ایم و خالصانه خواهان تعامل صمیمانه با آن ها هستیم.
اساتید،چراغ راهمان و ما به همراه علاقمندان به این هنر،رهروان راه آنانیم تا با هدف برگزاری کارگاه ها،تورهای عکاسی (به ویژه در سطح استان یزد) و ایجاد فضایی برای سرمایه گذاری جهت ارائه آثار عکاسان،گره ای بگشاییم و مسیری را که غایتش تعالی و ترقی هنر عکاسی است بپیماییم.
در آینده ای نزدیک ضمن اعلام خبر آغاز به کار سایت کلوب عکس پارس به معرفی برنامه های آتی این کلوب خواهیم پرداخت.

در پایان از همیاری سایت های فعال در این زمینه که هیچ کمک و مشورتی را در این راه، از ما دریغ نکردند تشکر می کنیم و دست تک تک شان را می فشاریم.

                در پناه حق                      
هیات موسس کلوب عکس پارس          
  محمدامین نادی – علی علیزاده           

——————————————————————————————————————————————————————————–
" پایگاه عکس چیلیک " با نگاهی برگرفته از تجربه سالیان حضور خود در جامعه عکاسی، آرزومند است در تمامی استان ها و شهرستان های ما علاقمندانی باشند تا در زمینه راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی و ایجاد تعامل سازنده و پویا اولین گام را بردارند تا در حد بضاعت و با حداکثر توان و امکان از حرکت ایشان حمایت کرده و هر روز شاهد رشد افزون اهالی جوان در مسیر اطلاع رسانی و رسانه باشیم.
برای موسسین و اعضای این کلوب، توفیق در حضور، صبر در حرکت و دست آوری نتایج رضایتبخش را آرزو داریم.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست