1. خانه
  2. اخبار
  3. گروه دیدار با عکاس « خودرو تهران الف » به گفتگو می نشیند

گروه دیدار با عکاس « خودرو تهران الف » به گفتگو می نشیند

 در آخرین روز برگزاری نمایشگاه " خودرو تهران الف " و در ساعت ۱۷ تنی چند از اعضای گروه دیدار با عکاس این مجموعه عکس دیدار کرده و به گفتگو می نشینند.

نشست گروه دیدار با عکاس خودرو تهران الف خودرو تهران الف " عنوان مجموعه عکس های محمد رجایی است که از ابتدای هفته جاری تا امروز ساعت ۱۹ در نگارخانه میرمیران خانه هنرمندان تهران به نمایش درآمد.

رجایی دراین نمایشگاه تعداد ۲۸ قطعه عکس از خودروهایی با شماره سریال تهران الف را در قالب عکس های سیاه و سفید به نمایش درآورده و در جایی از قاب اول خود به بیننده می گوید:
تا زمانی که برادرم با عشق و علاقه ی فراوان هرچه پول در آورده بود داد تا یک فولکس قورباقه ای تهران الف بخرد اما از پس خرج هایش بر نیامد؛ و تا اکنون که به موسیقی گروه دیپرپل گوش می دهم و در کنار کلکسیون ساعت های قدیمی ام متن حاضررا می نویسم علاقه ام  به میراث گذشتگان حفظ شده و شاید هم هر روز افزوده شده است.

رجایی متولد مردادماه سال ۱۳۶۲ است و تحصیلات خود را در رشته موسیقی گذرانده است ودر سال ۱۳۸۵ اولین تجربه نمایشگاهی خود را با عنوان " شتر " در کافه گالری به قالب عکس درآورد.

گروه دیدار به سرپرستی دو تن از عکاسان جوان با اطلاع قبلی و دعوت از علاقمندان از نمایشگاه های عکس سطح شهر دیدار می کنند و عضویت در این گروه برای همگان آزاد و رایگان است.
خانه هنرمندان در تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، بوستان هنرمندان واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست