1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش ایونا از استقبال فرانسویان از نگاه های تازه در عکاسی ایران نیلوفر بنی صدر از تمدید ده روزه نمایشگاه عکاسان ایرانی در پاریس خبر می دهد

گزارش ایونا از استقبال فرانسویان از نگاه های تازه در عکاسی ایران نیلوفر بنی صدر از تمدید ده روزه نمایشگاه عکاسان ایرانی در پاریس خبر می دهد

نمایشگاه عکس صدای دیدن آثار ده عکاس ایرانی که در نگارخانه اسپئوس (Speos) پاریس برپا است به علت استقبال زیاد فرانسویان ده روز تمدید شد .

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری زنان ایران "ایونا" ، نیلوفر بنی صدر ، عکاس مقیم اروپا و از مدرسان مدرسه بین المللی عکاسی اسپئوس با اعلام خبر فوق گفت : همزمان با پاریس فوتو (ParisPhoto) که ماه عکاسی در فرانسه به شمار می آید با همکاری نگارخانه مهروا نمایشگاهی از عکس های کوروش ادیم ، مهروا آروین ، نغمه قاسملو ، تورج خامنه زاده ، بابک کاظمی ، مجید کورنگ بهشتی ، طاها مغنی ، جاوید رمضانی ، مهدی وثوق نیا و اینجانب در نگارخانه اسپئوس برپا شد که اکنون اقبال عمومی بسیار قابل توجه پاریسی ها این نگارخانه را وا داشته تا نمایشگاه را ده روز تمدید نماید و این آثار را تا بیست دی ماه جاری روی دیوار خود نگاه دارد .

نیلوفر بنی صدر که این روزها در تهران به سر می برد درباره شکل گیری نمایشگاه صدای دیدن گفت : امسال پاریس فوتو مهمان عکاسان ایران و عرب بود و مدرسه بین المللی اسپئوس که در زمره چند مدرسه حرفه ای عکاسی دنیا به شمار می رود ترجیح داد نگاه های تازه ای از عکاسان ایرانی به اروپا معرفی نماید .

وی افزود : در این نمایشگاه بیست و پنج عکس ارائه شده است که در روز افتتاحیه بیش از سیصد بیننده داشت و در روزهای بعد نیز با استقبال بسیار خوب مواجه بود .

بنی صدر که پس از دریافت کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد ۸ سال است که در اروپا به صورت حرفه ای این هنر را پیگیری می کند درباره ی ارزیابی جامعه عکاسی پاریس از این نمایشگاه می گوید : سالهاست اروپا نقاشی ایرانی را می شناسد اما در زمینه عکس جز چند عکاس شاخص ایرانی با سایر عکاسان ما چندان آشنا نیست لذا این عکس ها جنبه تازه ای از رشد و نبوغ عکاسی ایرانی را به دنیا معرفی کرده و همه را بر سر ذوق آورده است .

شایان ذکر است علاقمندان به تماشای این عکس ها و آشنایی بیشتر با عکاسان این نمایشگاه می توانند از سایت فارسی www.speos.ir دیدن نمایند .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست