1. خانه
  2. اخبار
  3. یادداشت سینا دلشادی بر چهارمین جشنواره زمان

یادداشت سینا دلشادی بر چهارمین جشنواره زمان

ریاست حوزه هنری استان مرکزی پیرامون چهارمین دوره برگزاری جشنواره سراسری عکس زمان یادداشتی را قلم زدند که دبیرخانه جشنواره جهت انتشار در اختیار " پایگاه عکس چیلیک " قرار داده اند.

سینا دلشادی به عنوان ریاست حوزه هنری شهر اراک از جمله متولیانی است که مستقل از دغدغه های ترویج هنرمتعهد، برای چهارمین سال متوالی است که در حوزه عکس و عکاسی کشور، گام هایی موثر و نافذ برداشته است. گام هایی که برخی از آنها بازدهی زودهنگام خواهند داشت و برخی در نمود بهره وری امور فرهنگی مستلزم صرف زمان است تا رشد و رویش و جوانه های خود را هویدا کند.
جشنواره سراسری عکس زمان یکی از اهم فعالیت های این حوزه است که این روزها عکاسانی را با میل و اشتیاق از سرتاسر کشور به اراک کشانده است.
امیدواریم با توجه به امکانات و برخورداری حوزه های هنری سراسر کشور و ضرورت فعالیت در این عرصه، این نوع حضور و این شیوه حمایت از اقشار جوان و متخصص در حیطه اجرایی، الگویی مناسب برای دیگر حوزه ها باشد تا آنچنانکه روزی شاهد بوده ایم و از واحد عکس حوزه توقع می رفته است، هنر عکاسی دیگر باره در محیط های حوزه هنری کشور و در بستری باز، متعهد، اصولی و مبتنی بر روش های فراگیر رشد نماید.
——————————————————————————————————————————————————————

"هو البصیر"

یادداشت سینا دلشادی بر چهارمین جشنواره زمان

استقبال و حضور کم نظیر و معنادار عکاسان اندیشه ورز و فهیم ایران اسلامی در چهارمین جشنواره سراسری عکس"زمان"مؤید این مطلب است که چنانچه حرکتی هدفمند و متعهّدانه در عرصه هنر به وجود بیاید، هنرمندان فرهیخته به عنوان قشر پیشرو در جامعه پرچمدار و سردمدار آن خواهند بود و آن حرکت اصولی را به جریانی مانا و مؤثر تبدیل خواهند کرد.
دریافت بیش از پنج هزار قطعه عکس ،آن هم با موضوعی اندیشه محور و پژوهش بنیان نشان دهنده رأی اعتماد هنرمندان ریزبین و باریک اندیش عرصه هنر فاخر عکاسی به جشنواره «زمان» است.
حوزه هنری استان مرکزی که افتخار دارد تا برای چهارمین سال پیاپی جشنواره ای را با استانداردهای ملی برگزار نماید، امیدوار است تا با استمرار این جشنواره و افزودن بر بار تفکری و تعهّدی آن، زمینه های ارتقاء و بالندگی هویت انقلابی هنرمندان متدین و متعهّد را بیش از پیش فراهم آورد.
حوزه هنری که همواره بر احیای بیش از پیش هنر ولایی و انقلابی تأکید داشته است در پی آن است تا به گونه ای از هنر متعهّد دست یابد که ویژگی های بارز آن از طرفی سرکوبگری تفکر باطل و منکوبگری نظام سلطه است و از طرف دیگر ترویج پیام حق و رهنمون ساختن جامعه بشری به سعادت حقیقی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت – حضرت بقیه الله الاعظم عجل ا.. تعالی فرجه شریف – را به عهده دارد.
ما امید واثق داریم و دعا می کنیم که تدارک و اجرای این قبیل برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری مورد رضای الهی و ائمه اطهارعلیهم السلام بوده و ادای دینی به مقام شامخ شهدای اسلام و انقلابمان و امام شهدا – حضرت امام خمینی (ره) – باشد.

سینا دلشادی
رئیس حوزه هنری استان مرکزی

—————————————————————————————————————————————————————-
سایر اطلاعات دریافتی از دبیرخانه این جشنواره بلافاصله پس از دریافت منتشر خواهد شد.
—————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده فراخوان چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنـجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده نظرات داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنـجـا " کلیک کنید
جهت مشاهده متن بیانیه ی دبیر چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن بیانیه ی هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان به نمایشگاه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری افتتاحیه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده برنامه های ویژه عکاسان مدعو در جشنواره عکس زمان  " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده یادداشت ریاست حوزه هنری استان مرکزی بر چهارمین جشنواره زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست