1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان

گزارش اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان

عکاسان و میهمانان چهارمین جشنواره عکس زمان با حضور در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر اراک، در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره شرکت کردند.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه جشنواره، در ابتدای این مراسم سینا دلشادی رئیس حوزه هنری استان مرکزی در سخنان خود پس از تشکر از حضور اساتید و هنرمندان عکاس برتر کشوردر این جشنواره به طور رسمی فراخوان پنجمین جشنواره عکس زمان را اعلام نمود و از کلیه عکاسان کشور دعوت نمود تا دوربینهایشان را برای ثبت برترین عکس ها با موضوع زمان آماده نمایند.
حمیدرضا مجیدی هم به عنوان دبیر جشنواره پس از اعلام بیانیه هیات داوران به ارایه گزارشی از روند اجرای چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان پرداخت و فراخوان پنجمین جشنواره عکس زمان را اعلام نمود.
در ادامه نمآهنگ چهارمین جشنواره عکس برای حاضرین در سالن پخش شد و پس از آن از دو نفر از سپیدمویان عکاسی استان: سیدمجتبی سجادیان متولد ۱۳۱۹ اراک و حسن بیدل متولد ۱۳۲۱ اراک تجلیل به عمل آمد.

گزارش اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان

در ادامه از نفرات برتر بخش " جشنواره در جشنواره " که جایزه و لوح آن را سازمان شهرداری اراک و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی تقبل نمودند در بخش فضای شهری با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی به ترتیب نفر نخست: افشین حیدری از تهران، نفر دوم: پدرام اجتماعی از بجنورد، نفر سوم: حمیده صولتی از رشت، نفر چهارم: مهان تهرانی از تهران، نفر پنجم: سروش جوادیان از تهران تقدیم شد و همچنین در این بخش به دلیل داشتن نگاه خلاقانه بهنام ذاکری از میناب شایسته تقدیر معرفی شد.
بخش " میراث فرهنگی " هم که دارای نفرات برتر نبود و اهدای جوایز هم ارزش به پنج عکاس برتر به نام های: مهدی طاهری از تهران، سیدحسن فتاحیان از یاسوج، سروش جوادیان از تهران، سهیل تبار از تهران و سهیل زندآذر از تهران شامل صنایع دستی اهدا شد.
(لازم به یادآوری است که عکاسان اراکی به رسم و احترام به عکاسان میهمان در چهارمین جشنواره عکس زمان، در بخش " جشنواره در جشنواره " شرکت نکردند).
عنوان رسانه " پایگاه عکس چیلیک " نیز به دلیل فعالیت و پشتیبانی رسانه ای مستمر از این جشنواره، از جمله موارد اعلام شده در فهرست تقدیری های چهارمین جشنواره عکس زمان بود.
داوری عکس های رسیده به چهارمین جشنواره عکس سراسری زمان را محمدمهدی رحیمیان، سیدعباس میرهاشمی و کریم ملک مدنی عهده دار بوده اند که هشتاد قطعه عکس برتر از بیش از ۵۰۰۰ قطعه عکس فایل رسیده به دبیرخانه را برگزیدند. 
این جشنواره بنابر آنچه در آیین نامه فراخوان آمده بود، غیر رقابتی بوده و همچون سال های قبل تمام راه یافتگان به نمایشگاه برندگان اصلی می باشند که به ازای هر قطعه تک عکس پذیرفته شده مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال – یکصدهزارتومان – همراه با یک جلد کتاب جشنواره به صاحبان عکس تحویل خواهد شد.
پایان بخش برنامه این اختتامیه حضور عکاسان و برگزیدگان و منتخبین این دوره از جشنواره در کنار عوامل اجرایی و دبیرخانه و منتخبین و ثبت عکس گروهی به یادگار از این مراسم بود.
عکس ها از: محمد وروانی فراهانی

—————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده فراخوان چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنـجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده نظرات داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنـجـا " کلیک کنید
جهت مشاهده متن بیانیه ی دبیر چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده متن بیانیه ی هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان به نمایشگاه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری افتتاحیه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده برنامه های ویژه عکاسان مدعو در جشنواره عکس زمان  " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده یادداشت ریاست حوزه هنری استان مرکزی بر چهارمین جشنواره زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری اختتامیه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده عکس های راه یافته به نمایشگاه چهارمین جشنواره عکس زمان " ایـنجـا " کلیک کنید.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست