1. خانه
  2. اخبار
  3. اعلام زمان اختتامیه جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه

اعلام زمان اختتامیه جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه طی اطلاعیه ای از زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره با حضور عکاسان و تنی چند از اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.
دبیرخانه این جشنواره، با ارسال اطلاعیه ای به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " اعلام کرد: همراهی عکاسان و علاقمندان از ابتدای اطلاع رسانی این جشنواره شرایطی را رقم زد که هیچ نیازی به تمدید جشنواره در مرحله جمع آوری آثار حس نشد. این در حالی است که در روند اجرایی این جشنواره هم، ستاد اجرایی به گونه ای پیش رفت که کماکان این نظم در اجرا به وضوح قابل مشاهده و محسوس بود و اینک که در آستانه برگزاری مراسم اختتامیه قرار گرفته ایم باید بپذیریم آنچه را شرکت کنندگان و راه یافتگان از دبیرخانه میزبان، درخواست کرده اند.

هادی فائزی دبیر این جشنواره در تکمیل این اطلاعیه، گذر از تعطیلی نوروز و تراکم برنامه های ابتدای سال را از عمده دلایل عدم امکان حضور عکاسان اعلام کرد و افزود: تماس ها و درخواست عکاسان محترم شرکت کننده در جشنواره نسبت به تغییر زمان مراسم اختتامیه و سپری شدن ایام تعطیلات، ستاد اجرایی جشنواره را بر آن داشت تا زمان مراسم اختتامیه جشنواره را به تاریخ جدیدی موکول کند.

از این رو مراسم اختتامیه جشنواره، اهدای جوائز و افتتاح نمایشگاه در روز یکشنبه سوم اردی بهشت ماه سال جاری در تالار خاقانی شهر تبریز با حضور هنرمندان، عکاسان شرکت کننده، عوامل اجرایی جشنواره و مسئولین فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مطابق اعلام در فراخوان، نمایشگاه عکس های راه یافته همزمان با تبریز در تهران در دو مرکز فرهنگسرای ولاء و نگارخانه چیلیک به شکل متمرکز و سراسری برگزار خواهد شد.
داوری این جشنواره بر عهده ی: محمدحسین حیدری، فرهاد سلیمانی و بهزاد پروین قدس بوده است.

برای مشاهده اسامی شرکت کنندگان در این جشنواره " اینجا " کلیک کنید.
برای مشاهده گزارش داوری این جشنواره " اینجا " کلیک کنید.
برای مشاهده اسامی راه یافتگان به این جشنواره " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست