1. خانه
  2. اخبار
  3. زمان اختتامیه دومین جشنواره عکس گلستانه اعلام شد

زمان اختتامیه دومین جشنواره عکس گلستانه اعلام شد

مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه روز سی ام اردی بهشت ماه جاری در شهر مشهد برگزار می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " فرامرز عامل بردبار دبیر جشنواره عکس گلستانه، زمان برگزاری مراسم پایانی دومین دوره این جشنواره را همراه با برنامه های درنظرگرفته شده اعلام کرد.
بر اساس این خبر مراسم پایانی دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه، در روز شنبه ۳۰ اردی بهشت ماه ۱۳۹۱ در سالن آریو مصلی نژاد شهر مشهد با حضور نفرات برتر هر دو بخش جشنواره و اعضای هیات داوران این جشنواره برگزار خواهد شد.
همچنین در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز نفرات برتر از کتاب عکس دومین جشنواره نیز رونمایی خواهد شد.

در دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه ۳۲۷ عکاس از ۶۶ شهرستان با ۲۳۳۷ قطعه عکس نسبت به ارسال فایل به دبیرخانه جشنواره همکاری و مشارکت کردند و نسبت به دوره پیش، باعث رشد ۱۰۶ درصدی جشنواره شدند.
در این میان بیشترین تعداد شرکت کنندگان به ترتیب از شهرستان های مشهد، تهران، قزوین، شیراز، اصفهان، بجنورد، کرمانشاه، تبریز، اهواز و ساری می باشند.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه اسفند ماه سال ۱۳۹۰ با حضور مرتضی لطفی، مجید سعیدی، کیارنگ علایی، سیدمجتبی خاتمی و مهدی رضوی در نگارخانه ی گلستان علی انجام شد.
جشنواره سراسری عکس گلستانه برای دومین سال متوالی توسط موسسه غیردولتی گلستان علی(ع) و با هدف جلب نگاه جامعه هنرمندان عکاس کشور به موضوع کودکان خیابانی بی سرپرست و بد سرپرست و کودکان کار برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست