1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب دومین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

کتاب دومین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

کتاب آثار راهیافته به « دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه » که چندی پیش مراسم اختتامیه آن در شهر مشهد برگزار گردید، منتشر شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این کتاب حاوی ۸۳ قطعه عکس راه یافته و برگزیده هیات داوران از ۵۹ تن ازعکاسان ایرانی است که در دو بخش مسابقه و جنبی به چاپ رسیده است.

کتاب دومین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

همچنین در این کتاب یادداشتهایی از دبیر جشنواره، مدیرعامل مؤسسه گلستان علی(ع)، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، معاون مدیر کل دادگستری خراسان رضوی در امور پیشگیری از وقوع جرم، رئیس اداره ارشاد اسلامی مشهد، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی و نیز بیانیه هیأت داوران برای مخاطب کتاب قرار داده شده است.

کتاب دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه در قطع خشتی، ۱۶۸ صفحه تمام رنگی، کاغذ گلاسه و در تیراژ ۳۰۰۰ نسخه در چاپخانه گوتمبرگ مشهد به چاپ رسیده است.

لازم به یادآوری است که مطابق بااعلام دبیرخانه " دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه " یک نسخه از این کتاب جشنواره را برای تمامی عکاسان شرکت کتتده در این دوره در نظر گرفته است.
  تحویل کتاب به تمامی عکاسان از سراسر کشور از طریق پست خواهد بود و تنها عکاسان شرکت کننده از شهر مشهد لازم است با مراجعه حضوری به نگارخانه گلستان علی(ع) به شماره تماس: ۸۴۹۲۷۵۵ جهت دریافت نسخه ای از کتاب جشنواره اقدام نمایند.

نگارخانه گلستان امام علی(ع) در مشهد، خیابان دانشگاه، نبش خیابان دانشگاه ۲۹ واقع شده و ساعات مراجعه از ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ اعلام شده است.
جشنواره عکس گلستانه برای دومین سال متوالی توسط موسسه غیردولتی گلستانه علی(ع) با محوریت قرار دادن موضوع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و کودکان کار با هدف جلب نگاه عکاسان هنرمند کشور به این موضوع ها برگزار شد و فرامرز عامل بردبار به عنوان دبیر و داوری این دوره برعهده ی: مرتضی لطفی، مجید سعیدی، سیدکیارنگ علایی، سیدمجتبی خاتمی و سیدمهدی رضوی بوده است.
—————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده عکس های دومین دوره جشنواره عکس گلستانه در نگارخانه چیلیک " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده عکس های نخستین دوره جشنواره عکس گلستانه در نگارخانه چیلیک " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست