1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب نخستین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

کتاب نخستین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

پس از برگزاری نخستین جشنواره عکس گلستانه توسط موسسه خیریه گلستان علی(ع) در شهر مشهد، با همت و حمایت موسسه و پیگیری های دبیر برگزاری، کتاب عکس های راه یافته به این مسابقه به چاپ رسید.

کتاب نخستین جشنواره عکس گلستانه منتشر شد

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " کتاب نخستین جشنواره عکس گلستانه در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه در ۱۲۰ صفحه و در قطع خشتی منتشر شد.

موسسه خیریه گلستان علی(ع) به عنوان ناشر در ابتدای این کتاب از قلم مدیر عامل موسسه گلستان علی(ع)، مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی و فرامرز عامل بردبار به عنوان: دبیر جشنواره و در ادامه با چاپ عکس های راه یافته و برگزیده در دو بخش " الف و ب " و معرفی موسسه خیریه گلستان علی(ع) و معرفی پشتیبانان نخستین دوره جشنواره استفاده برده است.

عکس های راه یافته به این دوره از جشنواره در شصت وسومین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک به نمایش گذاشته شد که از طریق " ایـنجـا " قابل مشاهده است.

کتاب « نخستین جشنواره سراسری عکس گلستانه » در اندازه ۲۱ در ۲۱ سانتی متر و در قطع خشتی کوچک با ۶۰ صفحه تمام گلاسه و شمارگان ۱۵۰۰ نسخه به شماره شابک: ۰-۰۰۰۰-۰۰-۰۰۰-۰۰۰ و با بهایی معادل ۵۰۰۰۰ ریال (پنج هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.
علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.
مطابق با اعلام دبیر جشنواره، این کتاب همراه با فراخوان دومین دوره برگزاری جشنواره عکس گلستانه برای تمامی عکاسان شرکت کننده در نخستین دوره این جشنواره ارسال خواهد شد
———————————————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان به نخستین جشنواره عکس گلستانه " ایـنجـا " کلیک " کنید.
جهت مشاهده اسامی برگزیدگان نخستین دوره این مسابقه " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست