1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار « مهدی سیف الملوکی » در موزه عکسخانه شهر

آثار « مهدی سیف الملوکی » در موزه عکسخانه شهر

یکصدوشصت وسومین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در محل موزه عکسخانه شهر از روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه جاری به نمایشگاهی از آثار عکاسی مهدی سیف الملوکی اختصاص می یابد.

آثار « مهدی سیف الملوکی » در موزه عکسخانه شهر

این نمایشگاه دربرگیرنده ۳۰ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع های گوناگونی چون: مردم شناسی، معماری و طبیعت می باشد که با گردآوری ابراهیم صافی به معرض نمایش درآمده است.

در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است:
مهدی سیف الملوکی عکاسی را از سال ۱۳۲۶ آغاز کرد، در سال ۱۳۲۷ جایزه اول مسابقه عکاسی مجله اخبار هفته آبادان را برد و در چند نمایشگاه دسته جمعی عکاسی شرکت کرد.
جایزه اول مسابقه بین المللی آفیش های جهانگردی را با عکس از شیر سنگی تخت جمشید به دست آورد. همچنین در نمایشگاه دسته جمعی آثار عکاسان معاصر در نگارخانه قندریز شرکت کرد و پس از آن در نمایشگاه عکاسی جشن هنر شیراز آثار وی به معرض تماشا گذاشته شد.
او عکاسی را به صورت حرفه ای انجام می داد. وی یکی از عکاسان پیشگام زمانه خود بوده است.

علاقمندان می توانند تا روز سه شنبه ۲۰ دی ماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ (بجز جمعه ها و ایام تعطیل) از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز، موزه عکسخانه شهر واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست