1. خانه
  2. اخبار
  3. یادبود اهداکنندگان عکس به موزه در موزه عکسخانه شهر

یادبود اهداکنندگان عکس به موزه در موزه عکسخانه شهر

یکصدو پنجاه وپنجمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر به نمایشگاهی با عنوان: یادبود اهدا کنندگان عکس به موزه عکسخانه شهر اختصاص یافت.

یادبود اهداکنندگان عکس به موزه در موزه عکسخانه شهر

در قاب اول این نمایشگاه آمده است: در هر خانواده‌ای صندوقی یا آلبومی از عکس های خانوادگی قدیمی وجود دارد که غبار فراموشی بر روی آن نشسته است.

تا زمانیکه افرادی در خانواده هاهستند که دغدغه نگهداری از عکس ها را داشته باشند این عکس ها حفظ می شوند اما با گذشت زمان و شکاف نسل ها، جابجایی محل زندگی، مهاجرت و سایر عوامل عکس ها گم شده یا بر اثر عدم نگهداری در شرایط درست و استاندارد به مرور زمان از بین می روند.

موزه عکسخانه شهر در راستای فعالیت های خود برای گسترش و فرهنگ سازی در بین مردم و ترویج فرهنگ اهدا به موزه ها و برای حفظ و نگهداری صحیح عکس هاٰ، نمایشگاهی از عکس هایی اهدایی به موزه برگزار می نماید تا ضمن پاسداشت و ارج نهادن به عمل اهداکنندگان برای عموم مردم ایجاد انگیزه نماید تا عکس های خود را به موزه اهدا نمایند.

شاید بتوان این میراث فرهنگی را مانند قطعه هایی ارزشمند از تاریخ کهن ایران در معرض دید عموم نهاد و مثابه اسنادی تاریخی در اختیار محققان قرار داد.
نمایشگاه مذکور شامل ۴۲ قطعه عکس قدیمی به همراه دوربین ها و وسائل عکاسی می باشد.

علاقمندان می توانند از عصر روز چهارشنبه، ۸ تیرماه جاری تا ۲۸ تیرماه همه روزه از شنبه تا پنج شنبه، از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶برای دیدن عکسها به موزه عکسخانه شهر مراجعه نمایند.
نمایشگاه موزه عکسخانه شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست