1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. لقب هسلبلاد به عکاس ایرانی اختصاص یافت

لقب هسلبلاد به عکاس ایرانی اختصاص یافت

لقب هسلبلاد مستر ٢٠١۶ به عکاس ایرانی « علی رجبی » تعلق پیدا کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، با اعلام نتایج مسابقه Hasselblad Masters 2016 عکاس ایرانی علی‌ رجبی در بخش عکاسی‌ خیابانی و شهری ، جایزه هسلبلاد مستر را از آن خود کرد.
این برای نخستین مرتبه است که نام یک عکاس ایرانی‌ در این جایزه معتبر جهانی قرار می‌گیرد. وی با قبول این لقب به عنوان سفیر هسلبلاد نیز برگزیده شده است. هسلبلاد برای داوری سال جاری فستیوال خود از ۲۳ داور و کارشناس باتجربه کمک گرفته و آنچه لازم به توجه است داوری لایه به لایه عکس ها است که این مهم در این فستیوال در طی ۳ مرحله انجام شده است .

پیش از این نام بزرگانی همچون آنسل آدامز، هنری کارتیه برسون، ریچارد اودون, جف وال و سباستیا‌ئو سالگادو در رقابت جهانی هسلبلاد Hasselblad Award و عکاسانی همچون پاتریک دمارشلیر عکاس فعال در حوزه مد، لوئیس گرینفیلد, نینا برمن و همچنین راسل جیمز در Hasselblad Masters به چشم می خورند.
هسلبلاد علی رجبیجوایز مربوط به Hasselblad Masters در ماه سپتامبر و در مراسمی در نمایشگاه فتوکینا ۲۰۱۶ در کلن آلمان به برندگان تعلق خواهد گرفت، همچنین در این مراسم از کتاب Hasselblad Masters با موضوع الهام که پروژه برندگان این مسابقه در سال ۲۰۱۶ می‌باشد رونمایی خواهد شد.
لازم به یادآوری است کمپانی هسلبلاد تمام تجهیزات عکاسی مورد نیازِ برگزیدگان را برای انجام پروژه های عکاسی شان تامین خواهد کرد و به هر عکاس نیز یک دستگاه دوربین H5D-50c Medium Format به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد.
برای مشاهده فهرست داوران این مسابقه جهانی « اینجا » و برای مشاهده لینک این خبر در صفحه اصلی سایت هسلبلاد « اینجا » کلیک کنید .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور عکاسی چیلیک روز کاری ماهیگیران را مستند کرد
پسین
« آکواریوم » انسیه لشکری در نگارخانه آرته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست