1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب “لنز خیس” توسط خانه عکاسان استان مرکزی چاپ شد

کتاب “لنز خیس” توسط خانه عکاسان استان مرکزی چاپ شد

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: کتاب “لنز خیس” به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی به چاپ رسید.

سینا دلشادی در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک افزود: این کتاب شامل ۴۲ قطعه عکس از مجموعه آثار هنرمندان خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی است که در سه بخش اجتماعی، طبیعت و مذهبی تفکیک و درون این کتاب چاپ شده است.

وی اضافه کرد: کتاب لنز خیس با همکاری انتشارات نوای دانش اراک و طراحی و صفحه آرایی احسان مرادی و همچنین نظارت بر چاپ رضا زنجیرانی فراهانی در تیراژ پنج هزار نسخه با قیمت دو هزار و ۵۰۰ تومان به بازار عرضه شد.

دلشادی تصریح کرد: اکرم عزیزی، علی صاحب الزمانی، اشکان نعمتیان، فاخته جلایرنژاد، امیر قادری، حمیدرضا مجیدی، پیمان بخشی، محسن روغنی، رامین ربیعی، حسین حسینی اصل، احمد فرهمندیان و مهدی مزیدآبادی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این کتاب به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۷ خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در بین ۳۰ استان کشور رتبه نخست را کسب کرد، خاطرنشان کرد: بنابراین خانه عکاسان جهت معرفی گوشه ای از آثار این هنرمندان به چاپ مجموعه لنز خیس پرداخته است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی نیز از راهیابی سه عکس خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در نمایشگاه عکس شهر زیبای من که به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس خانه عکاسان ایران برگزار شده است خبر داد و گفت: آثار هنرمندان علی صاحب الزمانی، امیر قادری و مهدی مزیدآبادی به این نمایشگاه که از ۲۶ شهریورماه به مدت یک هفته در نگارخانه خانه عکاسان ایران واقع در حوزه هنری کشور برپاست، راه یافت.

پیشین
جایزه معتبر عکاسی برای بهمن جلالی
پسین
نمایشگاه علیرضا چیتایی در خانه هنرمندان ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست