1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست تخصصی عکاسی « عارف حسین » عکاس مستندنگار سنگاپوری

نشست تخصصی عکاسی « عارف حسین » عکاس مستندنگار سنگاپوری

گروه عکاسی جهاد دانشگاهی واحد هنر ، نشست تخصصی عکاسی با حضور عکاس سنگاپوری برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نشست تخصصی عکاسی با حضور « عارف حسین » عکاس مستندنگار اهل کشور سنگاپور همراه با نمایش عکس و طرح پرسش و ارایه پاسخ برگزار می شود.
در این نشست تخصصی که از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی-کاربردی جهاددانشگاهی هنر برنامه ریزی شده است، عصر روز چهارشنبه ۵ مهر ماه جاری « عارف حسین » عکاس نامدار بین المللی با نمایش عکس و طرح موضوع به بحث پرداخته و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان حضور علاقمندان شرکت در این نشست تخصصی عکاسی خواهند بود.

عارف حسین در اصل متولد کشمیر است. او سال‌ها متمرکز بر عکاسی مناظر، مردم و فرهنگ هیمالیا بوده. وی هم‌چنین طی سفرهای مختلف به نقاط مختلف قاره کهن، عکس‌های ماندگار بسیاری به ثبت رسانده و هم‌اکنون به تدریس عکاسی و انتقال تجربه های خود در امر عکاسی به جوانان و هنرجویان و علاقمندان اِشتغال دارد.
برگزارکننده جهت ثبت‌نام، دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر، شماره های تماس: ۰۲۱۸۸۳۲۸۶۵۲ تا ۵ و ۰۹۳۸۹۳۸۲۴۷۳ را معرفی کرده است.
شرکت در این نشست تخصصی برای عموم علاقمند موفق به ثبت نام، رایگان می باشد.
محل برگزاری این کارگاه نظری در: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، روبروی ایستگاه دروازه دولت، خیابان خاقانی، نرسیده به خیابان سمیه، شماره ۸۱ است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « مناظر ایران » در بوزانسون فرانسه
پسین
فراخوان سومین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست