1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش عکس های منتخب مجموعه « انتهای زمین »

نمایش عکس های منتخب مجموعه « انتهای زمین »

نمایشگاهی از نگاه های منتخب عکاسان مجموعه « انتهای زمین » از عصر روز شنبه ۲۳ آبان ماه جاری در نگارخانه مهر به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این نمایشگاه که با همکاری فرهنگسرای انقلاب اسلامی و مشارکت رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار می شود دربرگیرنده ۳۲ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید ر اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر است که عکاسان در سالهای اخیر و در طی چندین سفر گروهی در قالب تور عکاسی به منطقه کویری مرنجاب در همسایگی شهرستان های آران و بیدگل ، عکاسی کرده اند .
انتهای زمین « مهدی سروری » دبیر برگزاری این نمایشگاه عکس با اعلام خبر چاپ کتاب « انتهای زمین » اعلام کرد : برگزاری کارگاه های آموزشی در قالب تور عکاسی نیمروزه ، یک روزه و چند روزه همواره با هدف ایجاد فایل های موفق توسط عکاسان بوده است . فایل هایی که توسط هر عکاس پس از برگزاری سفر ، در محل سالن اجتماعات دفتر پایگاه عکس چیلیک توسط کارشناس و دیگر عکاسان بحث و بررسی شده و عکاس با ظرفیت کامل می تواند از نقاط ضعف و قوت بصری اثر خود ، آگاهی یافته و تلاش بیشتری را در راستای هدف عکاسی گروهی صرف نماید .

 

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی می شوند : معصومه اصغری ، سارا ابوالصدق ، فاطمه افشار ، ابراهیم باقرلو ، مریم خداوردی ، محمدرضا خرازی ، محمدرضا رحیمی ، مهری راستقدم ، معصومه حضرتی ، جواد میرزاپور ، سمانه میلانلو ، میترا محمدی ، سیدصادق موسوی ، فریدرضا صدیقی ، منوچهر(امید) صرامی ، مجید وفائی ، زهره حسینی جم ، سمیرا محمدی ، مریم اسدی ، مهدیه زینی اسکویی ، طیبه خداوردی ، سهیلا(طلا) خانمیرزائی ، زهرا(نهلا) نیاورانی ، فاطمه سادات(هانیه) حجازی ، مجتبی محسنی ، امیر شعبانی شایگان ، سعید ثابت قدم مقدم ، حمیده فنایی ، الهه سادات رفیعی طباطبایی، عرفان علی پور ، نسرین رستمی ، صبوره منتظرین .

مجموعه عکس های منتخب نمایشگاه با همت عکاسان و حمایت پایگاه عکس چیلیک ، پس از نمایش در محیط هایی چون : خانه ی هنرمندان ایران در تهران ، نگارخانه کوثر در سازمان صدا و سیما ، به شهرهای تاکستان ، آران و بیدگل ، شیراز ، بوشهر و اراک عزیمت کرده و در برنامه ای زودهنگام به زودی در قالب هر ماه ، مجموعۀ منتخب این نمایشگاه به سایر استان های کشور فرستاده خواهد شد .
منتخب مجموعه عکس « انتهای زمین » ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۳ آبان ماه جاری در نگارخانه مهر گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ پذیرای علاقه مندان خواهد بود .
علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه ۲۴ آبان ماه تا پایان روز سه شنبه ۱۰ آذرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند .
نگارخانه مهر در تهران ، خیابان شهید نواب صفوی ، خیابان کمیل شرقی ، فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گزارش دومین نشست عکس و سرمایه اجتماعی
پسین
نمایشگاه عکس « کاتماندو » در نگارخانه بهزاد

به تازگي منتشر شده

۱۵ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • با عرض سلام و خسته نباشید، از آقای سروری ، آقای باقرلو و سایر اعضای گروه چیلیک متشکرم برای فرصتی که در اختیار من و سایر اعضا قرار دادند.

    پاسخ
  • محمدرضا خرازی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۱۶

    ممنون از پایگاه عکس چیلیک

    پاسخ
  • جواد میرزاپور
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۵۰

    حس خوبیست … به اشتراک گذاری حسی که چشیده ای توسط قاب دوربینت با دیگران … هرچند که قابل مقایسه نیست بودن ها و دیدن ها و چشیدن ها با دیدن بودن ها و چشیده ها …

    پاسخ
  • سيد عرفان على پور
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۲۱

    ممنون از پایگاه عکس چیلیک براى برقرارى وادامه نمایشگاه انتهاى زمین.

    پاسخ
  • فاطمه میرالی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۵۶

    با تشکر از زحمات همه ی دوستان و عواملی که در مسیر انتهای زمین قبول مسئولیت کرده و حضور موثر دارند.

    پاسخ
  • اميد صرامي
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۱:۱۹

    باعث بسی افتخار است که من نیز یک انتهای زمینی ام. زمینی بوسعت دلها و نگاههای پاک اهالی کویر که هر کدام از نگاه قاب دوربین خود تابلویی بوسعت انتهای زمین به تصویر کشیده اند و آنرا تقدیم نگاههای پاک تماشاگران کرده اند.

    پاسخ
  • صمیمانه ترین تقدیر خود را از دوستان پایگاه عکس چیلیک اعلام داشته و در این راه اندیشه والا و همت ستودنی جناب سروری ارجمند مسئول پایگاه را پاس میدارم . به امید ادامه نمایشگاه انتهای زمین در تمامی استان ها . خسته نباشید .

    پاسخ
  • مریم خداوردی
    ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۱۴

    بسیار خرسندم از اینکه من هم در مجموعه انتهای زمین اثر دارم و به نمایش گذاشته میشود. جای دارد که از زحمات بی دریغ اقای سروری و پایگاه عکس چیلیک صمیمانه تشکر کنم که با برگزاری چنین نمایشگاههایی در عکاسان جوان ایجاد انگیزه میکنند و عرصه را برای ورود آنها به عرصه عکس و عکاس میسر می سازند.

    پاسخ
  • بسیار خوشحالم که پس از چنددوره سفرهای پی در پی سفر کویر و بعد نمایشگاهی و تولید کتاب که با همت پایگاه عکس چیلیک بالاخره بنده هم شانس حضور در یکی از این سفر ها پیدا کنم و با این حرکت انتهای زمین هم راه شوم . باز هم از تلاش ها ی بی وقفه پایگاه بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
  • برایم باعث افتخار است که یکی از همراهان انتهای زمین هستم و در این حرکت بزرگ همراه با دوستانم در پایگاه عکس چیلیک هستم.

    پاسخ
  • سهيلا خانميرزايي
    ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ۰۱:۱۱

    انتهاى زمین را در کویر دیدم و انتهاى آسمان را در مدینه که تمام زیبایی ها از اوست. خوشحالم از اینکه این زیبایی ها رو دیدم و با شما دوستان همراهم…
    از پایگاه چلیک بابت حمایت و گردآورى سپاسگزارم.

    پاسخ
  • گل گونه نجفی
    ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

    دوستااان عکاس چیلیکی موفق باشید بی صبرانه منتظر دیدار آثارتون هستیم .

    پاسخ
  • نهلا نیاورانی
    ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۴۴

    سفر به “انتهای زمین” قطعا یکی از ناب ترین تجربه هایی است که داشته ام؛ خوشحالم که حاصل این سفر ، حضور در این نمایشگاه و بودن در این جمع خلاق بوده است. قطعا همت پایگاه عکس چیلیک و خصوصا شخص آقای سروری در گردآوری این مجموعه و حمایت از عکاسان جوان، جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

    پاسخ
  • طیبه خداوردی
    ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۵:۴۱

    تجربه بسیار نابی بود؛ کویری بکر و فرصتی برای عکاسی و نگاهی تازه به این ساده ی زیبا.
    سپاسگزارم از جناب سروری بزرگوار برای فراهم کردن این امکان.

    پاسخ
  • شهرام فرهمند
    ۰۷ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۳۱

    کویر انتهای زمین است ، پایان سرزمین حیات است ، در کویر گویی به مرز عالم دیگر نزدیکیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست