1. خانه
  2. اخبار
  3. «محمود کلاری» کتاب «خیابان انقلاب» را با ۱۱۰عکس سال ۵۷ منتشر می‌کند

«محمود کلاری» کتاب «خیابان انقلاب» را با ۱۱۰عکس سال ۵۷ منتشر می‌کند

«محمود کلاری» گفت: تصمیم دارم به‌مناسبت سی‌امین سال پیروزی انقلاب، کتاب «خیابان انقلاب» را با ۱۱۰ عکس سال ۵۷ منتشر کنم و در کنار آن، گزیده‌ای از این عکس‌ها را در یک نمایشگاه به معرض نمایش بگذارم.

«محمود کلاری» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: در تلاش هستم کتاب‌-عکس «خیابان انقلاب» را منتشر کنم.
وی افزود: چیزی حدود ۱۰۰ الی ۱۱۰ عکس از بهمن سال ۵۷ در خیابان انقلاب گرفتم که قصد دارم آن را در یک کتاب ۱۲۰ صفحه‌ای منتشر کنم. کلاری درباره اعلام برپایی نمایشگاه عکس‌های وی در سال‌های انقلاب از سوی مدیرعامل «خانه سینما» گفت: در کنار انتشار کتاب، برپایی نمایشگاهی از این عکس‌ها را در برنامه دارم که احتمالا تا پایان هفته زمان برپایی نمایشگاه قطعی می‌شود.
این مدیر فیلمبرداری و کارگردان سینمای ایران ادامه داد: کتاب «خیابان انقلاب» احتمالاً تا ۱۰ بهمن منتشر می‌شود و اگر مراحل چاپ آن به خوبی انجام شود، در همان تاریخ هم در یک نمایشگاه، ۳۰ عکس از این ۱۱۰ عکس به صورت منتخب در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
کلاری گفت: این عکس‌ها با هر دوربینی که در سال ۵۷ و در مقطع انقلاب داشتم، با نگاتیو ۱۳۵ گرفتم و عمده عکس‌های من در این مجموعه، در تهران بهمن ۵۷ گرفته شده است.
وی ادامه داد: ایده انتشار این کتاب را از قبل داشتم و دلم می‌خواست این مجموعه عکس، در کنار هم، یک‌جا منتشر شود. چند سالی از این ایده گذشت و سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بهانه‌ای شد که زمینه انجام این را فراهم کرد و در این راه، دوستانی چون آقای میرکریمی، اقداماتی را برای تسریع این کار انجام دادند تا در یک مدت زمان فشرده دوهفته‌ای ما تصمیم و ایده خود را به اجرا برسانیم.
برگزاری نمایشگاه هم به سفارش همین دوست است ولی هنوز نام نمایشگاه، زمان و مکان آن مشخص نیست.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست