1. خانه
  2. اخبار
  3. « از میان این همه تکرار » در نگارخانه وصال شیراز

« از میان این همه تکرار » در نگارخانه وصال شیراز

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان با عنوان " از میان این همه تکرار " از روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری در نگارخانه وصال شیراز به نمایش درمی آید.

« از میان این همه تکرار » در نگارخانه وصال شیرازمجموعه ی این نمایشگاه در برگیرنده ی آثار برگزیده فعالیت ماه اول سایت فوکوآرت می باشد که شامل ۲۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه های: ۶۰ در ۴۰ سانتیمتر و ۴۰ در ۴۰ سانتیمتر است که توسط آرش اشکر و صمد قربان زاده از اعضای داوری این تارنما انتخاب شده است.

  " از میان این همه تکرار " عنوان نمایشگاهی است که در آن سعی شده است از زوایای مختلفی به موضوع "زندگی " نگاه شود.
موضوعی که از دیرباز پرداختن به آن همواره با علامت سئوال همراه بوده و هنرمندان و اندیشمندان بسیاری در طول تاریخ سعی کرده اند هر کدام به سهم خویش در شناخت آن گام بردارند.
این نمایشگاه به طور کل به در گیری های زندگی انسانی و پیامدهای انسانی در زندگی معاصر می پردازد انسان هایی که در رویاهای شخصی که برای فرار از مشکلات زندگی برای خود درست کرده اند دست و پا می زنند و عکاسان این نمایشگاه گروهی سعی بر این دارند به زبانهای گوناگون آنرا بیان کنند تا از این طریق بتوانند راهی برای درک مفهوم زندگی در مخاطب ایجاد کنند.

اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: آرش اشکر، صمد قربان زاده، زهرا پژوتن، بهادر غلامی، محمد آگاه، صابر وکیلی راد، مژده امامی، ایمان دانشور، زهرا معتمدی، حامد صفایی، مجتبی نصیری، سجاد مختازادگان، هدی شجایی، فرزان محبی، ابراهیم باختری بناب، نگار زنده دل، محمد رضا مومنی، هستی خدا کرمی، محسن دائمی، امین روشن افشار، ساناز کاوه، مژگان قنبری.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.
نگارخانه وصال در شیراز، چهارراه پانزده خرداد، ‌ابتدای خیابان انقلاب واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست