1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. « دنیای کوچک امید » در فرهنگسرای ملل

« دنیای کوچک امید » در فرهنگسرای ملل

دنیای کوچک امیدنمایشگاهی از آثار عکاسی جوان علاقمند « امید جعفرنژاد » با عنوان « دنیای کوچک امید » از عصر روز یکشنبه ۸ شهریورماه جاری در نگارخانه ی شماره ۲ فرهنگسرای ملل گشایش می‌یابد.
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » در این نمایشگاه تعداد ۱۹ قطعه عکس رنگی در اندازه های ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۷۰ در ۷۰ سانتیمتر که همه آثار با تکنیک پانوراما عکاسی شده اند به نمایش گذاشته خواهد شد.

امید جعفرنژاد در متن قاب ابتدای این نمایشگاه آورده است: « عکس‌ها تداعی‌گر دنیای کوچک ما آدم‌ها است شبیه داستان شازده کوچولو و سیاره بی ۶۱۲ اش ما انسانها هرکدوم واسه خودمون دنیای کوچیکی در اطرافمون داریم هدفم از این نمایشگاه نمایش زندگی و دنیای اطرافمون و ایجاد فضایی برای تفکر و مقایسه بین کوچکی و بزرگی اون در ذهن و واقعیت هستی است…»

امید جعفرنژاد متولد دی ماه سال ۱۳۶۷ در شهر اراک و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه … است. وی عکاسی را علاقه مندانه به صورت خودآموز از سال ۱۳۸۳ دنبال کرده است.

 

 

این نمایشگاه ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز یکشنبه ۸ شهریورماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان ۱۴ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه ملل در تهران ، بزرگراه صدر غرب ، خیابان قیطریه ، بوستان قیطریه ، فرهنگسرای ملل ، نگارخانه شماره دو واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آمار اعلامی دبیرخانه جشنواره عکس گلستانه
پسین
آژانس عکس همشهری و عکاسان خبری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست