1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار برگزیده عکاسان از سفر به خوزستان انتخاب شد

آثار برگزیده عکاسان از سفر به خوزستان انتخاب شد

خبرگزاری فارس:عکس‌های سفر به خوزستان حسن غفاری،محمدحسین حیدری و حسن قائدی در سفر به استان خوزستان از سوی دیگر عکاسان به عنوان آثار برتر این سفر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سفر به شهرستان مسجد سلیمان و استان خوزستان، پنجمین سفر از سلسله سفرهای گروهی هنرمندان انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به شمار می‌رود که با هدف معرفی استعدادها و توانمندی‌های مناطق محروم و نمود آسیب‌های اجتماعی -فرهنگی آن صورت گرفت.
در این سفر،محمد بدرفر،محمدرضا بهارناز،حسین بهرامی،اباصلت بیات،امیرعلی جوادیان،محمدحسین حیدری،یونس ذاکری،محسن راستانی،وحید سالمی،مهدی سروری،فرهاد سلیمانی،-سعید صادقی،محمود ظهیرالدینی،حسن غفاری،حسن قائدی،مجتبی کوچکی،یوسف گرامی،مهدی منعم،ساسان مویدی ،مجید ناگهی و محمد نوروزی حضور داشتند.
آثار این عکاسان که شامل ۳۰۷ قطعه از این ۲۱ عکاس بود از سوی عکاسان همسفرشان و با حضور عکاسان پیشکسوتی چون عبدالحسین پرتوی، محسن شاندیز، عباس ملکی و منوچهر یگانه دوست مورد ارزیابی قرار گرفت و عکاسان همسفر با تخصیص آرای خود به آثار دیگر همسفران، به ترتیب عکس‌های حسن غفاری،محمد حسین حیدری وحسن قائدی را حائز رتبه اول تا سوم شناختند.
سیدعباس میرهاشمی مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در مورد سفرهای کاری انجمن گفت: "شیوه‌ای را پیش گرفتیم که برای انجمن زایش داشته و اداء دین حرفه خودمان به جامعه باشد. ما وظیفه داریم با ارائه این آثارتوانمندی ها و معضلات را بیان کنیم.
وی هدف از این سفرها را دور هم بودن عکاسان جنگ و استفاده از ایده‌ها و نظرات یکدیگر عنوان کرد و افزود: امیدوارم این سفرها با برپایی کارگاه‌های آموزشی برای علاقمندان به هنر عکاسی دنبال شود تا آنها نیز از این هنر بهره ببرند.
محسن راستانی هم گفت: ما عکاسانی هستیم که دو پروژه مهم عکاسی یعنی انقلاب و جنگ را پشت سر گذاشته‌ایم. اگر کسی قدر ما را نمی‌داند ما خود قدرشناس حضور خودمان هستیم، سرنوشت ما با سرنوشت جنگ موازی شد و در این برهه عکاسان جنگ جامعه را با واقعیت رو به رو کردند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست