1. خانه
  2. اخبار
  3. اختتامیه نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی برگزار می‌شود

اختتامیه نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی با حضور حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزارت ارشاد چهارشنبه ۱۷ شهریورماه در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی عکس سفره‌های ایرانی اسلامی با تقدیر از هنرمندان برتر و حاضر در نمایشگاه، داوران، خبرنگاران و مدیران همراه و هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر و با حضور حمید شاه آبادی چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.

 دبیرخانه دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، در این مراسم از داوران و نفرات برتر و منتخب دومین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های حسینی و هفت‌سین که طی ماه‌های گذشته برگزارو داوری شده‌اند و همچنین داوران و مدیرانی که با این مسابقات همکاری و همراهی کرده‌اند تقدیر می‌شوند.

این مراسم با حضور مهمانان ویژه‌ای چون حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرویز کرمی معاون فرهنگی سازمان ملی جوانان و سرپرست خبرگزاری برنا، حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رسول اولیاء زاده رئیس خانه عکاسان ایران، نمایندگانی از معاونت اجتماعی و فرهنگی  و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمد ستاری، اسماعیل عباسی، محمدمهدی رحیمیان، یدالله عبدی، حسین بهرامی،‌ مژگان طریقی، مهدی سروری، مهدی توکلیان داوران این مسابقات انجام می‌شود.

برگزارکنندگان به پاس سال‌ها هنرنمایی هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر در آثاری که دارای مضمون خانوادگی بوده و در آنها به سفره‌‌های سنتی توجه شده از محمدعلی کشاورز تقدیر می‌کند.این مراسم چهارشنبه ۱۷ شهریور در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۵ اتا ۱۷ برگزار می‌شود.

نمایشگاهی با عنوان اولین نمایشگاه تخصصی عکس سفره‌های ایرانی اسلامی در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست