1. خانه
  2. اخبار
  3. از کتاب عکس « حماسه الوند » امروز رونمایی می شود

از کتاب عکس « حماسه الوند » امروز رونمایی می شود

مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، با ارسال پیامی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " در ادامه روند تولیدات تصویری عکاسان حوزه های انقلاب و دفاع مقدس، از مراسم رونمایی کتاب عکس " حماسه الوند " خبر داد.

محمدحسین حیدری با ارسال این خبر اظهار داشت: از کتاب عکس « حماسه الوند » امروز رونمایی می شودکتاب عکس حماسه الوند شامل: روایت تصویری استان همدان در سالهای دفاع مقدس است که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز سه شنبه، دهم خردادماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری اسوه رونمایی می شود.

این کتاب دومین جلد از مجموعه عکس استان ها در دفاع مقدس می باشد که به بازگویی تصویری استان همدان در دفاع مقدس می پردازد وتعداد ۲۵۰ قطعه عکس با موضوع: بمباران مناطق مسکونی توسط دشمن، آموزش، اعزام و بدرقه رزمندگان به جبهه های نبرد، کمک های مردمی و پشتیبانی از جنگ، مانورهای شهری، تجمعات و آمادگی رزمی، عملیات ها، فعالیت ها و رزم نیروی هوایی پایگاه شهید نوژه، فعالیتهای جهاد سازندگی استان، فرهنگ جبهه، تشییع و تدفین شهدا و مراسم بزرگداشت شهدا و بازگشت آزادگان را در خود جای داده است.

کتاب " حماسه الوند " دربرگیرنده عکس های ۴۷ عکاس می باشد که از این تعداد، ۶ عکاس به درجه رفیع شهادت نائل گشته اند.
کتاب " حماسه الوند " به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان و ستاد کنگره سرداران و شهدای استان همدان به چاپ رسیده است.

مجتمع فرهنگی هنری اسوه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهار جنوبی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست