1. خانه
  2. اخبار
  3. انجمن سینمای جوان و خرید فیلم کوتاه، راش و عکس با موضوع فلسطین

انجمن سینمای جوان و خرید فیلم کوتاه، راش و عکس با موضوع فلسطین

انجمن سینمای جوانان ایران، عکس و فیلم های کوتاه و راش هایی را که به موضوع مظلومیت ، مقاومت و پایداری مردم بی‌دفاع فلسطین پرداخته باشند، خریداری می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، ناصر باکیده مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن اعلام مطلب فوق به ضرورت ثبت و ضبط تصویر حقیقی مردم سرزمین فلسطین و مقاومت و پایداری آنها در طی ۶۰ سال اشغال توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به پاس پیروزی مقاومت مردم فلسطین در روزهای اخیر انجمن سینمای جوانان ایران معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت و ضبط چهره حقیقی مظلومیت ، مقاومت و پایداری مردم فلسطین عکس و فیلم کوتاه و راش خریداری می نماید.
وی تولید آثار فاخر با موضوعات مرتبط با مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین ، ایجاد فضای فرهنگی پیرامون مقاومت و پایداری مردم فلسطین ، ارایه تصویر واقعی و شناساندن ابعاد مختلف این مقاومت در قالب فیلم و عکس را از جمله اهداف این اقدام بیان کرد.
به گفته باکیده این طرح کلیه فیلم های تدوین نشده (راش) و فیلم‌های آماده نمایش در قالب‌های مختلف نماهنگ ، پویانمایی ، مستند و داستانی و تجربی که با موضوع اشغال فلسطین ، شصت سال مقاومت و پایداری مردم فلسطین و مظلومیت این مردم بی‌دفاع را شامل می‌شود.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان همچنین اذعان داشت با رایزنی های صورت گرفته در ابعاد بین‌الملل نیز نسبت به خریداری آثار مرتبط با این موضوع اقدام خواهد شد که امیدواریم با استقبال هنرمندان خارجی نیز مواجه شود.
وی با پیش بینی استقبال چشمگیر و اعلام آمادگی فیلمسازان و سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای شرکت در این حرکت از همکاری اتحادیه فیلم سازان کوتاه کشورهای مسلمان ، آژانس عکس ایران و کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین (نهاد ریاست جمهوری) برای تولید آثار فاخر ارزشمند و ماندگار توسط هنرمندان داخلی و خارجی خبر داد.
برپایه این گزارش کلیه فیلمسازان ، عکاسان و صاحبان حقیقی و حقوقی فیلم‌های تدوین‌نشده ، خبری ، مستند و همچنین فیلم های کوتاه داستانی ، مستند ، انیمیشن ، تجربی و نماهنگ با موضوع مظلومیت و مقاومت و پایداری مردم فلسطین در شصت سال اشتغال توسط رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از کشور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۳-۸۸۷۷۳۱۱۲ تماس بگیرند و یا به آدرس تهران – خیابان گاندی – کوی ۱۹ – پلاک ۲۰ واحد تولید و یا به پایگاه اینترنتی Iycs.ir مراجعه نمایند.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست