1. خانه
  2. اخبار
  3. انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان یزد آغاز فعالیت کردعکاسان ورزشی استان یزد ، سه شنبه شب طی آیینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان یزد آغاز فعالیت کردعکاسان ورزشی استان یزد ، سه شنبه شب طی آیینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

عکاسان ورزشی استان یزد ، سه شنبه شب طی آیینی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران در آیین افتتاح این انجمن گفت : توسعه ورزش کشور در گرو اهمیت دادن به نقش رسانه هاست .

عبدالحمید احمدی ، ورزش و فرهنگ را دو مقوله به هم پیوسته دانست و افزود: ورزش علاوه بر نقش پیشگیری جهت رفع معظلات جامعه ، پیام آور شادابی و امید بین اقشار جامعه است که رسانه‌ها در گسترش این امر نقشی تعیین کننده دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ پدیده‌ای توان رقابت با مقوله ورزش را در ابعاد گوناگون ندارد تصریح کرد: این امر ثمره تلاش رسانه‌ها در بخش ورزش است .

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران گفت : از زمانی که این انجمن شکل یافته شاهد تعامل بیشتر مدیران ورزشی با رسانه بوده‌ایم که این امر رشد جایگاه ورزش را در کشورمان در بر خواهد داشت .

احمدی خاطرنشان کرد: کشور ایران در حال حاضر با دارا بودن خبرگزاری ها ، نشریات و سایت‌های متنوع ورزشی ، از نظر اطلاع رسانی در این بخش جزو برترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. ک /‪۲‬

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست