1. خانه
  2. اخبار
  3. با رونمایی از تندیس یادبود توسط سیدشهاب‌الدین صدر/ «خانه هنرمندان جامعه پزشکی» رسما آغاز به کار کرد

با رونمایی از تندیس یادبود توسط سیدشهاب‌الدین صدر/ «خانه هنرمندان جامعه پزشکی» رسما آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشکی، خانه هنرمندان جامعه پزشکی کشور با رونمایی از تندیس یادبودی از سوی رئیس کل سازمان نظام پزشکی افتتاح و آغاز به کار نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر سیدشهاب‌الدین صدر، شنبه شب (۲۵ تیرماه ۱۳۹۰) مصادف با میلاد مسعود منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) با رونمایی نمادین از طرح و لوگوی «خانه هنر» رسماً آغاز به کار خانه هنرمندان جامعه پزشکی کشور را اعلام کرد.
وی در مراسم پایانی نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشکی، هدف از راه‌اندازی خانه هنرمندان را شناخت و جذب پزشکان با استعداد در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و پیوند آن با خدمات حوزه سلامت عنوان کرد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی، بر فراهم نمودن بسترهای لازم جهت شکوفایی خلاقیت‌های جامعه پزشکی در کنار انجام وظایف و مسؤلیت‌های صنفی این سازمان تأکید کرد.
وی با اشاره به بازخورد مثبت اقدامات فرهنگی هنری و ورزشی سازمان نظام پزشکی از سوی جامعه پزشکی، عنوان کرد که برپایی جشنواره‌های دینی و فرهنگی و حمایت از اعضای جامعه پزشکی فعال در عرصه‌های قرآنی، هنری و ورزش همواره جزو مطالبات اعضای از سازمان نظام پزشکی بوده که هم اکنون در حال تحقق و برگزاری است.
گفتنی است، نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشکی از روز پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه در تالار بزرگ وزارت کشور آغاز شد و ۲۵ تیرماه با افتتاح از خانه هنرمندان جامعه پزشکی پایان یافت.
همچنین از میان ۷۶۳ اثر ارسال شده که دبیرخانه جشنواره، ۱۵۰ اثر به بخش نهایی راه یافت که طی ۳ شب برگزاری جشنواره، از ۳۰ نفر برگزیدگان این جشنواره در ۵ حوزه قرآنی (حفظ، قرائت، مقاله و پژوهش) ادبیات (شعر و داستان)، هنرهای تجسمی (نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و …)، هنرهای نمایشی (فیلم، فیلم‌نامه، نمایشنامه) و موسیقی (سنتی و پاپ) تقدیر به عمل آمد و ۵۰ نفر از صاحبان آثار لوح تقدیر دریافت کردند.
در این جشنواره سه روزه، از هنرمندانی همچون محمدعلی کشاورز، عزت‌اله انتظامی، ژاله علو، استاد همایون خرم و دکتر رحیم مطلوبی (استاد ویلون و تار) به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور تقدیر به عمل آمد.
بخش دیگری از جشنواره، به نمایش آثار منتخب هنرمندان جامعه پزشکی در قالب نمایشگاه آثار اختصاص داشت.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست