1. خانه
  2. اخبار
  3. با عنوان «گزین»؛ کتاب عکس‌های استان ایلام در دوران دفاع مقدس منتشر شد

با عنوان «گزین»؛ کتاب عکس‌های استان ایلام در دوران دفاع مقدس منتشر شد

خبرگزاری فارس: رییس حوزه هنری استان ایلام از انتشار کتاب «گزین» مجموعه عکس‌های عکاسان مشهور ایران در دوران دفاع مقدس از استان ایلام خبر داد.

محمدعلی قاسمی رییس حوزه هنری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره انتشار کتاب‌های شعری که سال گذشته این مرکز فرهنگی منتشر کرده است گفت:در ۶ ماهه اول سال ۸۹ ما ۶ کتاب از شاعران استان ایلام به ویژه شاعران جوان چاپ کردیم که این کار در راستای تقویت روحیه خودباوری این شاعران است که می‌توان به کتاب‌های اشک ماهی سروده معصومه شیخ مردادی، زبان زنده دنیا، غزل غزل‌های سلیمان نژاد سروده زنبق سلیمان‌نژاد اشاره کرد.
وی افزود: در شش ماهه دوم سال هم کتاب‌هایی در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس چاپ کرده‌ایم که در این میان می‌توان به کتاب ویرگول اشاره کرد که مجموعه مقالات فرهنگی هنری است. همچنین کتاب‌هایی از شاعران استان ایلام منتشر کردیم که کتاب «قاصدک»، «شعرهای حبیب‌الله بخشوده به زبان کردی جنوبی»، «کلمه‌ها سربازند» سروده سیروس عبدی و «راس ساعت گرینلند» آزاد کاعباسی از جمله این کتاب‌ها هستند.

* گزین مجموعه عکس‌های ایلام در دوران دفاع مقدس است

قاسمی گفت: کتاب دیگری که به تازگی منتشر کرده‌ایم «گزین» نام دارد که مجموعه عکس‌های عکاسان مشهور ایران در دوران دفاع مقدس از دوران آوارگی و جنگ استان ایلام است که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.
رییس حوزه هنری استان ایلام در تشریح دیگر فعالیت‌های فرهنگی هنری این مرکز گفت: ما در حوزه تولید فیلم هم آثار قابل توجهی در این سال داشتیم که مثلا مستند استانی جای امن در شش ماهه دوم تولید شده است. همچنین یک انیمشن هم محصول کار محمد زرین قلم و جعفر میرناصری از دیگر تولیدات این حوزه است.
وی افزود:فیلم‌های صد ثانیه‌ای هم از دیگر تولیدات این مرکز بوده و در حوزه عمرانی استودیو انیمشینی در دست ساخت داریم که این استودیو طی دوماه آینده افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/و/۱۲

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست