1. خانه
  2. اخبار
  3. برای سومین‌بار متوالی صورت گرفت؛ حضور کانون فیلم و عکس دانشجویان در بخش تجلی اراده ملی

برای سومین‌بار متوالی صورت گرفت؛ حضور کانون فیلم و عکس دانشجویان در بخش تجلی اراده ملی

نمایندگان کانون‌های فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور برای سومین سال متوالی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را داوری می‌کنند.

به گزارش موج، «منصور فروزش» مسئول روابط عمومی مجمع کانون‌های فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور با بیان این مطلب عنوان کرد: مجمع فیلم و عکس دانشجویان کشور به عنوان تنها نهاد دانشجویی فعال در عرصه فیلم و عکس، امسال نیز از میان کاندیداهای معرفی شده به دبیرخانه مجامع ۳ نفر را جهت‌ داوری آثار جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انتخاب نمود تا گامی در جهت مشارکت دانشجویان فعال در زمینه سینما، پا رویدادهای مهم سینمایی و تحقق آرمان‌های دانشگاه تمدن ساز برداشته باشد.
فروزش در ادامه افزود: امسال با توجه به تعداد کاندیداهای معرفی شده از سوی دانشگاه‌های کشور معیارهایی برای انتخاب عادلانه داوران در نظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان به تخصص کاندیداها در مقوله سینما و میزان فعالیت‌های کانون اشاره نمود.
همچنین وی به این مطلب اشاره کرد که در حال حاضر ۴۲ کانون فیلم و عکس از دانشگاه‌های کل کشور عضو مجمع هستند و کاندیداها از کانون‌های عضو مجمع انتخاب گردیده‌اند.
علیرضا صفادل از دانشگاه سبزوار، امیر صفر‌زاده از دانشگاه شاهرود و مهدی فرد قادری از دانشگاه زابل داوران دانشجویی بخش تجلی اراده ملی را تشکیل می‌دهند.
مسئول روابط عمومی مجمع کانون‌های فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور ادامه داد: علی‌رغم مشکلات عدیده در خصوص تامین بودجه لازم، همکاری مؤثر اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیریت فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف را نباید نادیده گرفت.
وی افزود: سیاست‌های کلی اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم و مجمع کانون‌های فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور کاملا منطبق بر خواست و نیاز دانشجویان و منطبق بر سند چشم‌انداز بیست ساله و گامی موثر در شکل‌گیری دانشگاه تمدن‌ساز است.
الهه حاجی زاده دبیر مجمع کانون‌های فیلم و عکس دانشجویان سراسر کشور نیز در این باره گفت: امسال داوران دانشجو در بخش تجلی اراده ملی با نگاهی منتقدانه معیارهایی را برای انتخاب آثار برتر در نظر خواهند داشت که از آن جمله می‌توان به بررسی معضلات و مشکلات جامعه دانشجویی، جسارت و نوآوی در بیان مشکلات جامعه، تعامل و تاثیر جامعه دانشگاهی بر جامعه و نقش دانشگاه و دانشجو در تحقق انقلاب اسلامی و دانشگاه تمدن ساز اشاره نمود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست