1. خانه
  2. اخبار
  3. تبریز ۴۰ هزار بار ژست گرفت

تبریز ۴۰ هزار بار ژست گرفت

شهر تبریز در قالب دومین جنشواره عکاسی فیروزه در مقابل دوربین ۲۱۲ عکاس برجسته‌ کشور ۴۰ هزار بار ژست گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه صبح فردا خاتمه می‌یابد.
رئیس ستاد برگزاری جشنواره در این باره افزود: این جشنواره از هشت آذرماه برنامه‌های خود با افتتاح نمایشگاه جنبی آغاز کرد و روز ۱۰ آذر با حضور ۲۱۲ عکاس برجسته کشور فعالیت عکاسی آن آغاز شد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار داشت: عکاسان حاضر در جشنواره بیش از ۴۰ هزار فریم عکس از مناظر مختلف تبریز ثبت کردند و با پایان مهلت عکاسی نزدیک به یک ‌هزار و ۷۰۰ عکس (در قالب تک عکس و مجموعه عکس) در اختیار هیئت داوران قرار گرفت.
وی ترکیب هیئت داوران را یک استاد برجسته عکاسی از تبریز و چهار عکاس سرشناس کشور از استان‌های دیگر اعلام کرد و گفت: داوران بعد از چند ساعت بررسی و داوری آثار در دو بخش سیاه و سفید و رنگی چهار اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب می‌کنند و یک اثر نیز برنده جایزه ویژه استاد هادی شفائیه (بنیانگذار عکاسی آکادمیک ایران) می‌شود.
نجفی با قدردانی از مجموعه‌های مختلف شهری در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت عکاسان افزود: عکاسان در ایام حضور در تبریز مناظر مختلف شهر را از نظر تاریخی، عمرانی، اجتماعی و شهری عکاسی کردند و این امر با همکاری شهروندان، مردم و مسئولان محقق شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست